Rainmaker91 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) skal kle ett gamelt atx kabinett med plexi. har noen gamle plexi plater. plexien skal lakkes svart med noen ulakerte deler. slik att du ser inn i kabinettet fra siden. lurer også på å kjøpe ny plexi siden den jeg har er litt ripete. men vist jeg ikke kjøper ny plexi så pusser jeg på den gamle med fint sandpapir for å få en "frost" efekt. kabinettet skal ha ett firkanta design slik som dette bare i plexi: https://prisguiden.no/product.php?productId=25856 det er ikke noen avansert modding akkurat, men lurer bare på en god måte å feste platene på rammen med. Endret 18. januar 2008 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 umbracoskruer forsenket ned i plexiplaten Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 skal prøve på det men det største problemet er å få festet de på innsiden av kabinettet Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hvis du f.eks bruker noen M6 umbraco bolter, så borrer du først med et 5,5 mm borr og så gjenger du opp til 6 med en gjengetapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå