Gå til innhold

hjelp til å sette opp ein web server bak 2 routere


Anbefalte innlegg

hei.

bare lurte på om nokon kunne ha hjelpt meg å sette opp routerene mine, har prøvd sjølv men eg må ha gjort feil ein plass.

sitter i dag bak 2 routere, hus eigeren har ein oppe som han bruker, det er ein bredbonds router fra telenor som har har koblet til alle sine maskiner, og så går det ei linje fra den og ned til min router.

har tilgang på web interfasen til begge to.

har i dag lasta ned og installert easy file sharing web, den er veldig enkel og gjer det meste automatisk.

har og prøvd mitt allerbeste å åpne begge routerene på port 80, men der må eg ha svikta ein plass.

slik har eg gjort det i dag.

 

huseiger routeren.

thomson speedtouch 510

ip adressa fra levrandør eks 11.22.333.444

gateway 192.168.2.1

Dns 10.0.0.138

 

NAPT

type temp

inside address 192.168.2.50:80

outside address unspecified:80

prot tcp

state none

 

min router

d-link dir-655

IP Address : 192.168.2.50

Subnet Mask : 255.255.255.0

Default Gateway : 192.168.2.1

Primary DNS Server : 10.0.0.138

 

Virtual Server

name http

ipaddress 192.168.0.123

public 80

private 80

protocol tcp

 

 

easy file sharing web der skriver eg inn adressa som eg får med nettleverandøren og port 80, men eg får ikkje tilgang.

programmet prøver med å sette opp den lokale adressa til pcen min 192.168.0.123 og da fungerer det jo seff :-/ så eg veit no at proget funger, men det stopper når eg setter den opp med nett ipen

 

nokon som ser ka eg har gjort feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har prøvd det også, oppdaget også at server programmet mitt automatisk la inn ip adressa for pcen min og det gjekk vist ikkje ann å endre, for kvar gang eg skreiv inn ny adresse i det feltet og trykte oppdater så datt adressa tilbake på den det var, så eg går utifra at det skal vere den adressa.

Endret av eirikfli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...