Gå til innhold

Fingerprint reader på hp pavilion dv9675

niclas91

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg en Hp Pavilion dv9675 laptop her for en uke siden. jeg lurte med en gang på hvorfor det ikke fulgte med noe gjenoprettings cd. HP hadde en partisjon som jeg skulle boote fra hvis noe gikk galt i stenden for. Også gikk det galt, og jeg måtte formater hardisken. da var det ikke veldig mye hjelp i det tulle de hadde lagd. og nå har jeg satt den opp i vista med en vanlig vista cd, men min cd key. da kom det store problemet. Har klart å skaffe de fleste driverene, men mange av programmene som fulgte med er jo ikke å finne på HP sin hjemmeside. (eller så er dårlig til å lete;) men saken er den at jeg ikke finner programmet som gjør at jeg kan registrere fingeravtrykket mitt, og bruke det som passord. Har lastet ned denne driveren: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...093&lang=no men etter hva jeg kan huske trenger jeg et program som lå på PC-en for å bruke fingerprint readeren. Noen som veit hvor jeg kan laste den dette? eller må jeg ringe HP og be dem sende meg en gjenoprettings cd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Kjøpte meg en Hp Pavilion dv9675 laptop her for en uke siden. jeg lurte med en gang på hvorfor det ikke fulgte med noe gjenoprettings cd. HP hadde en partisjon som jeg skulle boote fra hvis noe gikk galt i stenden for. Også gikk det galt, og jeg måtte formater hardisken. da var det ikke veldig mye hjelp i det tulle de hadde lagd. og nå har jeg satt den opp i vista med en vanlig vista cd, men min cd key. da kom det store problemet. Har klart å skaffe de fleste driverene, men mange av programmene som fulgte med er jo ikke å finne på HP sin hjemmeside. (eller så er dårlig til å lete;) men saken er den at jeg ikke finner programmet som gjør at jeg kan registrere fingeravtrykket mitt, og bruke det som passord. Har lastet ned denne driveren: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...093&lang=no men etter hva jeg kan huske trenger jeg et program som lå på PC-en for å bruke fingerprint readeren. Noen som veit hvor jeg kan laste den dette? eller må jeg ringe HP og be dem sende meg en gjenoprettings cd?

Kan ikke hjelpe deg med problemet ditt, men jeg har tenkt å kjøpe lik pc lurte derfor på om du går god for denne PC-en ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis du hadde lset bruksanvisningen før du begynte å bruke maskinen, hadde du sett at det går an og er sterkt anbefalt å brenne ut dine egne gjenopprettingsplater. dette er en mulighet du finner under start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting.

Hva HP angår, kontakt de på 815 62 070 så sender de deg filene / driverne du mangler på mail.

Det "tullet de hadde laget" er faktisk veldig praktisk. Ikke noe poeng å klage på de, hvis du selv velger å hoppe over bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei!

Hei!

Jeg har samme pc, og gjorde samme feil som deg :hrm: Men nå har funnet programmet, som funker. har akkurat installert det på min.

Du finner den her: Bioscrypt VeriSoft Access

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...