Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lei av det meste... hva gjør man da?

Gjest Jan Even

Anbefalte innlegg

Gjest Jan Even

Er det andre enn meg som har hatt følelsen av å være lei av det meste?

Har følt over lengre tid at jeg er lei av det meste. Ikke tro dette er noe selvmordstråd, for det kommer aldri å skje, men føler meg bare lei av det meste. Jeg er lei når jeg står opp, går på jobb, ferdig på jobb. Jeg er i relativt dårlig form, og sliter til tider med hodepine etter jobb pga en intens kjedelig dag. Ellers har jeg noen få venner, leilighet, kjæreste, husdyr, jobb.... Men allikevel.. Er det andre her som har følt samme problem før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner akkurat hva du mener.

Jeg er alltid lei og trøtt.. orker nesten ikke gå på skolen, orker ikke lekser, venner(ikke så mye som før i alle fall), jeg må sende vekk hesten min til berider for jeg ikke gidder og ri osv.. det er kjempe kjedelig å ha det sånn, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det. Sover mesteparten av dagen, men like lei og trøtt når jeg våkner.. det eneste som får meg i bedre humør er kjæresten min, som i mine øyne er verdens aller beste :love: <3

Har noen forslag på hva man kan gjøre for å ikke være så trøtt og lei lenger? (Har allerede vært hos legen, og jeg har ikke jernmangel eller noe sånt).

Lenke til kommentar

Jepp, tror nok de fleste går igjenom en sånn periode.

Hvis du syns jobben din er kjedelig, finn på noe nytt, evt bytt firma.

Jeg var så lei jobben min at jeg hele tiden var "syk". Fant på noe nytt hver uke, litt vondt i ryggen, vondt i hode, hostet litt osv. Når alt var ræva på jobben var også alt ræva hjemme. Orket ikke finne på noe med kompiser, orket ikke gjøre noe med dama. Husarbeid aldri i livet og da ble det self bråk (blir nok kanskje litt av det enda :p )

Til slutt fant jeg ut at det var på tide å finne på noe nytt. Fant meg en bedere jobb, med bedere arbeidsmilsjø, beder goder og jeg tjenr mere.

(Skal også nevnes at i den perioden jeg sluttet var det 10 andre i løpet av 2mnd som gjore det samme, så arbeids moralen og miljøet var ikke akuratt på topp i det gammle firmaet).

Nå gleder jeg meg til å gå på jobb (alti litt tungt å stå opp men jeg er et b-menneske så sånn vil det nok alti være). Nye utfordringer og mere ansvar. Og ikke minst jeg har mere krefter når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Begynn å tren og få deg et skikkelig kosthold Loveboat!

Det er vel egentlig ikke der problemet ligger tror jeg, jeg trener og er i helt grei form og spiser sunt. Det er vel kanskje litt for langt mellom måltidene og litt lite variert til tider, men jeg får i meg det jeg trenger (tror jeg..). Har vel bare en litt dårlig periode for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner Akkurat hva du mener!

Føler tilvarelsen min er dødskjedelig, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Og når jeg tenker over det, så har jeg vel hatt denne feelingen i et par år nå.

JD_Scrubs: Trener 3 ganger i uka, spiser nogenlunde sunt, men, ja...

To trådstarter: Jeg blir alltid i glad/godt humør når jeg spiser digg med, drikker cola og ser på anime! Kanskje noe for deg?

Lenke til kommentar

Støtter deg på den Betroz. Synes folk blir mer å mer kalde. Jeg sliter selv med å finne venner med de kvalitetene jeg ser etter.

Men når livet blir slik er det på tide med forandring. Man trenger ikke nødvendigvis å pakke sammen kofferten og stikke, men noe med fart og spenning kan gi en ny mening med alt. Ekstremsport er å anbefale, selv om jeg ikke har så mye erfaring der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...