Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har hatt en SanDisk Sansa E260 i et og et halvt år nå. Her om dagen sluttet den helt plutselig å sende lyd i to kanaler. Det kommer kun lyd i høyre. Om man dytter litt på pluggen, kommer det lyd i begge, men da må man konstant dytte den lit bakover. Har forsøkt med andre hodetelefoner o prøvd hodetelefonene på andre enheter, og det er spilleren som er ødelagt. Såh.. Skrudde av bakdekselet og fordekselet på spilleren, men jeg så ingen løse deler eller noe sånt. Hva kan gjøres med det? Flere bekjente av meg har hatt samme problem på andre spillere, men de er jo alle lagd av penger og kjøper ny spiller uten videre. Jeg har derimot hatt denne spilleren i 18 måneder og hadde gjerne sett at den hadde vart et halvt år til, da jeg for øyeblikket prøver å spa e penger. Om alt håp er ute for spilleren min (å sende den på reperasjon er egentlig uaktuelt. SanDisk har ikke spesielt god kundeservice, og å vente på å få den reparert og betale i dyre dommer, interesserer meg ikke), ser jeg etter ny og tar gjerne imot tips. 4 GB holdt i et år, da begynte jeg å ekspandere musikksamlingen min. Måtte kjøpe et ekstra minnekort, men det har vært fullt i flere måneder og jeg har spart opp noen GB som jeg trenger å få inn på en spiller snart. Jeg tar veldig godt vare på mp3-spillerne mine, så om det er harddisk eller flashminne er ikke så viktig. Men jeg har ikke fulgt med på dette markedet på en stund. Fint med rikelig plass til video også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har hatt en SanDisk Sansa E260 i et og et halvt år nå. Her om dagen sluttet den helt plutselig å sende lyd i to kanaler. Det kommer kun lyd i høyre. Om man dytter litt på pluggen, kommer det lyd i begge, men da må man konstant dytte den lit bakover. Har forsøkt med andre hodetelefoner o prøvd hodetelefonene på andre enheter, og det er spilleren som er ødelagt. Såh.. Skrudde av bakdekselet og fordekselet på spilleren, men jeg så ingen løse deler eller noe sånt. Hva kan gjøres med det? Flere bekjente av meg har hatt samme problem på andre spillere, men de er jo alle lagd av penger og kjøper ny spiller uten videre. Jeg har derimot hatt denne spilleren i 18 måneder og hadde gjerne sett at den hadde vart et halvt år til, da jeg for øyeblikket prøver å spa e penger. Om alt håp er ute for spilleren min (å sende den på reperasjon er egentlig uaktuelt. SanDisk har ikke spesielt god kundeservice, og å vente på å få den reparert og betale i dyre dommer, interesserer meg ikke), ser jeg etter ny og tar gjerne imot tips. 4 GB holdt i et år, da begynte jeg å ekspandere musikksamlingen min. Måtte kjøpe et ekstra minnekort, men det har vært fullt i flere måneder og jeg har spart opp noen GB som jeg trenger å få inn på en spiller snart. Jeg tar veldig godt vare på mp3-spillerne mine, så om det er harddisk eller flashminne er ikke så viktig. Men jeg har ikke fulgt med på dette markedet på en stund. Fint med rikelig plass til video også. Det der går under forbrukerkjøpsloven så du har krav på å få fikset det gratis i 6 måneder til Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, det har du sannelig rett i! Det tenkte jeg ikke på, i og med at SanDisk kun ga et års garanti. Har nå sendt mail til supportavdelingen hos Komplett, så jeg får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hm, kan nevne at jeg 29. januar (bursdagen min ) mottok en ny mp3-spiller fra Komplett. Det var en Sansa E280R, altså lik den jeg hadde, men med oppgradert navigasjonshjul, dobbelt så mye minne og FM-radio. Den kostet like mye som jeg en gang i tiden betalte for E260. ^^ Bare sånn til opplyning, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå