Gå til innhold

- Få vekk ringetone-haiene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se flere som bryr seg. Reklamene er useriøse og varer bajse lenge. Er møkk lei av å høre de samme 5 sangene om og om igjen. Og reklamene er rettet mot mongo 14tizzer som går rundt på gata med mobilen i handa og spiller av musikk slik at alle kan høre og har en holdning omtrent som dette; "Sjekk hva jeg har lasta ned til mobilen a, en dritkul sang til 50kr, jeg bare må laste de ned til telefonen etter å ha sett reklamer for dem, for jeg har ikke hørt om limewire for jeg bruker bare PC-en til å finne på lange nick med masse smilies til MSN og jeg kommer sikkert ikke til å være drittlei sangen etter en uke. Men snx zenere, jeg må lizzm gå hjem og lazte ned en liten ting lizzm, som fjerner opperatørlogoen for kun 30kr i uka (lizzm). lolipop, kyss og klemz!!"

 

(Reklamene er også beregnet for ungdom som er fysisk eldre, men mentalt 14 og nedover)

 

Men det er hva jeg mener om saken da.

Endret av Crom-Ag3
Lenke til kommentar
Ikke bare er de useriøse, det er vel stort sett samme firma/folk som står bak?

 

vet i alle fall at ringtoneking eller hva pokker de heter er samme som er/var bak jamba... de melker markedet, når nok folk klager på dem, legger de ned firma og starter ett nytt...

 

selv om du har rett alltid iflg signaturen din, tror jeg eksemplet du bruker er er litt feil. som jeg skrev i en tidigere post er jamba et forholdsvis stort og solid selskap basert i tyskland og de tror jeg ikke legges ned over natta. imidlertid er det nok riktig som du sier at det fins masse selskap som legges ned kun for å gjenopprettes med nytt navn.

 

jeg lurer fremdeles på hvordan man kan finne regnskapsopplysninger på tyske selskap. hva heter brønnyøsundregisteret på tysk? :)

Lenke til kommentar

Ikke bare jeg som hater disse reklamene nei... Dette var grunnen til at jeg slutta å se på MTV, var bare jamba-reklamer der i en periode (eller kanskje fortsatt?). Har ikke sett så mye på tv2 o.l., har noe som heter HTPC med opptaksfunksjon, så da er det bare å spole over reklamene :D

 

Angående den lille teksten som står nederst på reklamene, jeg ser ikke den teksten på min tv heller, er alt for dårlige signaler på de analoge signalene for at det er mulig å lese. Har prøvd noen ganger å trykke på pause (opptaker-funksjon på HTPCen), men fortsatt umulig.

Lenke til kommentar

Nr 2 på hatlisten min er den jævla "tøyfrosken" som skriker ut om å sende nummer eller navn til TLF XXXX... GUD som jeg HATER den frosken, og ikke minst lyden i reklamen!

 

Hva koster egentlig mest? Å ta en telefon til personen som har ringt til mobilen da du ikke tok den og spørre "Hei, hvem er dette?" eller å betale 5kr for å få navnet på SMS?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg blir forbanna hver gang jeg ser disse reklamene. Et eksempel, MTV avbryter sendingene sine hvert 10 minutt for å sende flere av disse reklamene(gjerne flere ganger hver pause). Ingen voksne vil være dumme nok til å bli med på noe slikt, så dette er åpenbart utnyttelse av barns godtroende natur. Jeg klarer ikke å fatte at kanalene ikke kan ta ansvar og forby disse reklamene selv. Eksisterer ikke vanlig folkeskikk lenger? Man lurer ikke barn! :realmad:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja faen, jeg har aldri kjøpt noe fra ringtoneking.no, men allikavell trekker de meg for 25kr. måneden.

Jeg er jævla sur nå, har sikkert mista over halve pengene på mobilen.

 

Sorry for språkbruket :\

 

Men noen som vet hvordan man kan ungå dette?

 

Jeg besøkte også nettstedet, de hadde jo ikke noe e-mail eller kundeservice.

Endret av kake_fisk
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Så det er slik de forpulte jævlene gjorde det!!!

 

Jeg var på sommerferie for et år siden og trengte mobilpengene mine til internett osv.

Men av en eller annen grunn så lakk det 40kr uka ut av kontantkortet og jeg hadde ikke peiling på hva som foregikk. realmad.gif

MANGFOLDIGE uker senede får jeg en fankens reklame-melding fra det FORPULTE firmaet som stjal penga mine. Jeg googla det og fikk avbestilt til slutt, men det var etter mange hundre kroner!

(Jeg måtte også tragisk nok tilbringe resten av ferien uten internett på biltur i sverige... brrrh...)

 

Til hælvete med slike drittfirma! De har jo de reklamende ÅPENBART for å lure folk inn i blodsugende (pengesugende) abonnemanger!

 

DET KAN IKKE VÆRE LOVELIG!!!!! realmad.gif

Endret av dahwan
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...