Inspekta Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kjøpte nytt tv og RiksTV tuner og en relativt dyr HD kabel (600kr) men etter og ha gjort alt av innstillinger som finnes på både TV og Tuner og deretter kombinert alle innstillingene for å se om det var et meningsløst software problem fungerer dette fortsatt ikke via HDMI. Har sett flere som har postet samme problemet uten å fått noen svar. Håper noen har funnet ut av feilen. På Source menyen til TV'n er HDMI 1,2 eller 3 opplyst dersom jeg kobler til tuneren der så TV'et merker at det er noe tilkoblet men motttar ikke signal. Så sitter på scart ennå noe som er veldig irriterende når jeg først investerte i HD. Har en mistanke om at det er inngangene til TV'et som er feilen, men håper problemet kan løses uten å returnere TV'et og vente evig på nytt. Merk at jeg har prøvd så godt som alle innstillinger kombinert etter å ha prøvd innstillingene som faktisk er korrekte først. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 kjent feil... fått mange slike på meg på jobben... ser ut som det er sagem tuneren som til nå har vert feilen... Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Funnet noen løsning på problemet ennå eller må jeg bare investere i en dyrere tuner? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 må ikke ha dyrere tuner... må nok bare få en ny en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå