Gå til innhold

Ramme og signatur på flere bilder.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde tenkt å legge ut noen blider på nettet, og ville ha en 1px stor svart ramme med en liten signatur nederst i høyre hjørne. Men jeg orker ikke å sitte å redigere hele samlingen i PhotoShop, så jeg lurte på om det var noen program som kan gjøre dette. Da mener jeg at jeg skal kunne markere flere filer, og at programmet skal sette ramme på alle, samt en signatur. :)

Håper noen vet om noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk! :)

Det funket på ganske mange bilder, men nå har jeg et problem.

Den lille signaturen min endret seg plutselig til å bli en liten bokstavklump! :cry:

Noen som har en anelse om hva problemet er? :hm:

Legger ved et par bilder. ;)

post-65702-1200855543_thumb.png

post-65702-1200855548_thumb.png

Lenke til kommentar
Du kan automatisere prosessen i PS med Actions: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=555874

Og for å køyre på mange bilete kan du bruke File --> Automate --> Batch eller File --> Scripts --> Image Processor.

Du verden, den var smart. Har hatt Photoshop 7.0 i mange år, men første gang jeg har brukt denne funksjonen.... :yes: .

Nå laget jeg en Action med å sette navn på bilder..og det har jeg kastet bort mye tid på å "huske" hvilken skrift jeg har brukt før osv. Nå var det bare å trykke "spill av", så var bildet navnet. Kjempesmart.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...