dudley.no Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har en laptop kjøpt hos lefdal for1,5 år siden.XP var "innebygget" på HD og den innstallerte seg selv ved første gangs oppstart. Det jeg lurer på hvordan formaterer jeg/få lagt inn XP på nytt så den blir som første gang jeg kjøpte den? Har titta i masse forskjellige brosjyrer /manuals som fulgte med uten å finne ut hvordan. Fulgte også med noen cd software plater bla recovery disc sak uten at jeg fikk starta disse...... Dette er en thosiba satellite versjon..........hjelp?? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 prøvd å trykke f12 ved oppstart? Lenke til kommentar
hevih Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eller kjør recovery prog. som ligger inne på Pcen fra før.... Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjennopretting Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Eller kjør recovery prog. som ligger inne på Pcen fra før....Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjennopretting takk for svar....systemgjenoppretting var ikke tilgjengelig så langt tilbake i tid,kun 2 måneder tilbake var mulig. F12 forslaget funket utmerket...takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå