Tan28 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heisann. Lurte på om det var mulig å feste denne vifta (Bzerk 250mm) på utsiden av døra på dette kabinettet? Pga CPU-kjøleren blir det dårlig med plass innvendig i kabinettet, så jeg lurte på om det fantes noe mulighet for å kutte hull i sidedøra, for så å feste vifta på "utsiden" ? Vet det høres dumt ut, lurte bare på om det var mulig:) Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Klart er dette mulig:) Men du må nok kutte endel i sidedøra for at det skal kunne passe. Er ikke helt sikker på hva du bruker for å feste vifta...går jo sikkert ann å bruke silikon eller gummilist elns. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det fulgte jo med noen skruer og greier, så det burde vel være mulig å feste vifta med de.. Men hva er best å bruke til å tette rundt? Silikon eller en slags tettningslist i gummi? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vel, siden du også kan bruke skruer kan du eventuelt bruke en dremmel og sage ut et passe stort hull i siden av kabinettet og bruke en borremaskin(?) til å lage passe store hull til vifta så den passer til siden. edit: beklager hvis dette ble litt rotete.. Endret 18. januar 2008 av eXerIc0n Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Tja, litt rot kanskje, men det går fint:) Prøver i morgen jeg! Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Ville bare si at jeg fikk festa den på utsiden ja:) Funka som bare det, selv om det ikke ser helt nydelig ut, hehe Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Om du slenger opp noen bilder kan vi prøve å hjelpe med tips til forbedringer. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Skal se om jeg kan få slengt opp noen bilder litt senere! Edit: Har nå tatt endel bilder, men tror dere ikke jeg har klart å miste usb-kabelen til kameraet... Og har selvfølgelig ikke kortleser på PC-en... Jaja.... bilder kommer så fort jeg finner den forbanna kabelen... Endret 20. januar 2008 av Tan28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå