Ørnen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal kjøpe ny leser, å da vil jeg ha mulighet til å brenne i Blu Ray format, da jeg ser det er de som vinner formatkrigen, ser også at det er mulighet for å få en Blu Ray brenner der du også kan lese av HD DVD plater, men det er forsåvidt ikke så viktig. Og det er ikke bare brenner jeg skal ha, skal ha alt i et, slik at jeg kan spille og se film osv, pris er ingen hindring. Så lurer på om det er noen bra på markedet så jeg kan få byttet ut den gamle leseren min med noe skikkelig? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Siden du poster her regner jeg med at det er til PC du mener. Her har du en skikkelig Ole Brum brenner: "Ja takk begge deler" og vel så det. http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:1787425;c:36111 LG GGW-H20L Brenner/leser Blu-ray, (R/RE og dual layer R/RE) Brener/leser alle DVD formater Brenner/leser alle CD Formater Leser HD-DVD Brenner og leser DVD-RAM Den støtter også Lightscribe om du skulle ha behov for det! Prisen er også meget bra når man ser på pioneer sin Blu-ray brenner som ligger på 5995,- og i tillegg er den totalt overlegen på formatstøtte og brenne/lesehastigheter i forhold til Pioneer. Har den selv og er meget fornøyd så langt. Har dog ikke noen særlig mulighet til å teste Blu-ray/HD DVD egenskapene enda. men CD/DVD egenskapene er meget bra og jeg ser ingen grunn til å tvile på at Blu-ray/HD DVD egenskapene er noe dårligere. Endret 18. januar 2008 av OC-Freak Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Den så bra ut den, men har også skikket litt på denne, å syns den ser ganske bra ut, men er den det, å har den kommet ut på markedet? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 GGW-E10 er en eldre modell, GGW-H20L er en nyere brennere med bedre spesifikasjoner. GGW-H20L finnes doig ikke i eksterrn utgave enda. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Ja la merke til at den jeg ville ha var ekstern, så dropper den da jeg skal ha en intern, blir nok den du annbefalte da, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå