Kubus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 En kamerat har en Emachines 4245, kjøpt på Elkjøp i mars 2005. Disken på denne maskina krasja og han kjøpte ny disk og installerte WinXP på den. Problemet er at han har kasta bort gjenopprettings-CDen som fulgte med maskina. Jeg har vært i kontakt med Elkjøp og chatta med service hos Emachines, men ingen finner lengre drivere til denne maskina. Hos Emachines kunne dem fortelle at dem ikke hadde support på maskiner eldre enn 2 år! Jeg har også vært innom Driverguide.com og support.thetechguys.com uten å finne denne maskinmodellen. Så da lurte jeg på om det er noen der ute som kanskje har en slik maskin og også har gjenopprettings-CDen?? Eller kanskje det fulgte med en egen cd med drivere? Eventuelt noen som vet om andre steder jeg kan lete etter drivere! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kubus Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 En kamerat har en Emachines 4245, kjøpt på Elkjøp i mars 2005. Disken på denne maskina krasja og han kjøpte ny disk og installerte WinXP på den. Problemet er at han har kasta bort gjenopprettings-CDen som fulgte med maskina.Jeg har vært i kontakt med Elkjøp og chatta med service hos Emachines, men ingen finner lengre drivere til denne maskina. Hos Emachines kunne dem fortelle at dem ikke hadde support på maskiner eldre enn 2 år! Jeg har også vært innom Driverguide.com og support.thetechguys.com uten å finne denne maskinmodellen. Så da lurte jeg på om det er noen der ute som kanskje har en slik maskin og også har gjenopprettings-CDen?? Eller kanskje det fulgte med en egen cd med drivere? Eventuelt noen som vet om andre steder jeg kan lete etter drivere! På forhånd takk! Problemet er løst!! lyd- , skjerm- og nettverkskort var innbygd i hovedkortet på denne maskina. når jeg fant ut hvilken type hovedkort så lasta jeg ned alle driverne fra Intel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå