HansU Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei, tenkte å kjøpe meg en ekstern harddisk og syntes denne var et reelt alternativ? Men da lurte jeg på hvor mye det ville koste å sende den med posten fra sandefjord (jeg bor i Grenland om det har noen betydning), sånn ca. slik at jeg kan se om det lønner seg i forhold til å kjøpe på den lokale butikken! Noen som har en idè? MVh Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) For meg så kosta den tingen der 80kr (var inne å skjekka på min konto) og jeg bor ca 30 - 40 unna skien. Så jeg kan tenke meg at den kommer rundt 80 kr for deg. Endret 18. januar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Panter Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fra kr 75 og oppover + evt oppkravsgebyr. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Legg varen til i handlekurven, gå til kassen og sjekk der. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg bruker og betale 125,- i frakt fra komplett (servicepakke) til haugesund. Lenke til kommentar
HansU Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Okei, takk for svar, den samme tingen kostet 795,- i datakjeden i porsgrunn så da handler jeg heller der. Det å slippe registrering og å få produktet med en gang er verd 20 kr! MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå