Caddy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har endelig fått nytt skjermkort i hus, byttet ut mitt XFX 7800GT -> Gainward 8800GT Golden Sample. Så langt fornøyd.... Men når jeg skal koble tv`en til PC`en for å se film, så har jo dette drittkortet Composittutganger. Bilde blir seende SLIK ut, med masse forstyrrelser i bildet. Ser dette veldig godt når jeg skal prøve å se film også.. Er det meningen det skal være sånn? Jeg har fremdeles litt å gå på så jeg kan bruke angreretten på kortet.. 7800GT kortet mitt hadde alt av utganger, compositt og S-video. Fikk aldri bildestøy da jeg brukte S-Video.. Jeg har nettopp søkt retur, så venter på svar fra Meeter.no. Hva slags kort, (NVIDIA) kan anbefales i stedet for? MÅ ha S-VIDEO støtte. Link til Gainward 8800GT GS Kortet har støtte for component også foresten? Gul, rød, svart og grønn utgang på kabelen... Mulig det gir bedre kvalitet...? Men jeg må fremdeles ha en Component->Scart overgang, noe jeg ikke finner på nettsidene til biltema/clas olson... Endret 19. januar 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg har katalogen til biltema og der mener jeg så bestemt at det er en vga-komponent, en vga-scart og en scart-komponent. Dette er jo signalmessig tvilsomme overganger uten noe elektronikk, men de funker sikker helt ok til en billedrørstv. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Var på biltema i dag å byttet de andre kablene jeg har testet. Fikk med meg hjem en Component->scart. Nvidia driveren spør åssen HD format jeg har.. Ingen bilde på skjermen. Satans dritt. Edit: HAHAHAHA! Prøvde S-VIDEO kabelen rett i kortet igjen, og denne gangen fungerte det... Så mange turer til biltema.... Endret 19. januar 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå