Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du vært grunnen til at noen andre har vært utro?


Anbefalte innlegg

Les i Pick-up tråden på dette forumet. Der står alt slikt forklart utover i tråden..

Før jeg kaster bort flere minutter av livet mitt så vil jeg gjerne vite om det finnes referanser til vitenskap eller om det bare er synsing og fjas. Jeg har hørt mange si dette, men stort sett bare kjønnsfascister og i gammel skjønnlitteratur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les i Pick-up tråden på dette forumet. Der står alt slikt forklart utover i tråden..

Før jeg kaster bort flere minutter av livet mitt så vil jeg gjerne vite om det finnes referanser til vitenskap eller om det bare er synsing og fjas. Jeg har hørt mange si dette, men stort sett bare kjønnsfascister og i gammel skjønnlitteratur.

 

Du får selv velge om du vil lese eller ikke. Jeg kommer uansett ikke til å sitte her å kvalifisere meg for deg.

Jeg får pult pga det greiene der, så ja... det fungerer...

Your choice

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

jeg har vært i trådstarters sko mange ganger, både med damer som er gifte og samboende. hvis ikke jeg hadde benyttet anledningen hadde sansynligvis noen andre gjort det. noen vil sikkert kalle dette ansvarsfraskrivelse men det er ikke jeg som har vært utro, ha dårlig samvittighet eller et forhold som kanskje ryker.

Lenke til kommentar

I går natt tikket det inn en melding til meg fra henne, jeg tenkte at dette var litt rart fordi hun har aldri brukt å sende meg meldinger midt på natten. På denne meldingen stod det ting slik som at hun aldri ville ha noe med meg å gjøre. Og at jeg ikke var den eneste.

 

jeg tenkte med en gang at disse ordene ikke kunne komme fra henne, fordi mobilen er ikke alltid like privat.

Så jeg spurte henne i dag om det var virelig hun, som hadde skrevet disse ordene.

Hun beklaget seg å sa ja, og hun unskylte seg med at typen hadde tvunget henne til å sende denne meldingen. Hun sa til og med at hun håpet ikke at jeg ble såret av det som stod skrevet.

 

Det er kanskje bare ord for henne, men der er en betydning bak de ordene for meg. Etter å ha lest denne meldingen noen ganger å studert den, så viker det slik at hun har brukt meg for å oppnå et eget behov.

 

Men det rare er at nå etter å fått tenkt litt så følers det liksom ikke som noe tap, føler meg verken sjalu eller noe slikt. Jeg vet ikke om det er sant men det er i allelfall slik det føles. Jeg vet ikke om jeg skal hate eller synes synd på henne. Det at typen hadde tvunget henne, eller at hun hadde latt han tvunget henne til noe som såret meg.

 

Det eneste jeg nå bekymrer meg over er om jeg noen gang blir å finne en jente som er akkurat slik jeg vill, og at hun forstår meg. Svare er antagelig "ja." men det er sikkert veldig lenge til. Håper bare at det andre sier om at jeg aldri blir å finne meg kjærest ikke er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...