Wollan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvem er best av "Naiv Super" og "L" av Erlend Loe? Har lånt med meg begge hjem fra skolen, men er usikker på hvem av de jeg skal sette meg ned å lese. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hare bare lest Naiv Super. men den er ivertfall VERDT det å lese Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 L er definitivt best. L sier alt. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har hørt at "L" skal være bra og at "Naiv Super" skal være ganske sær. Tror jeg mest sannsynelig velger "L".. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror det er lurt å begynne med Naiv.Super. Hvilken som er best er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) "Naiv.Super." helt klart. Først og fremst er den utrolig morsom, men også lettlest. Går du dypere inn i boka, så vil du forstå at det er en ganske krass kritisering av samfunnet som ligger mellom linjene i boka, og enkelte vil kanskje kalle det eksistensiell filosofi. Uansett så er det en veldig god bok som du absolutt må lese uavhengig av om du velger "L" eller "Naiv.Super.". Endret 23. januar 2008 av Kasp Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 klarte ikkje legge frå meg Naiv Super frå eg begynte Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan bare si at etter at jeg leste Naiv.Super og Doppler, gleder jeg meg som en unge til å få kloa i L. Fakta om Finland er også en bra Loe-bok, men den er skrevet veldig u-Loesk og det er nesten vanskelig å tro at Loe faktisk har skrevet den. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Henger meg på og sier Naiv.Super her, som jeg mener er en meget bra bok og en del bedre enn L. Dog er L også absolutt verdt å lese. Lenke til kommentar
kokatot Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 jeg synes faktisk at L er en meget kjedelig bok. den holdt i alle fall ikke godt på min interesse. (må forresten nevne at jeg leste den for tre-fire år siden - det kan jo hende jeg hadde hatt en annen mening dersom jeg hadde lest den nå.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå