unwill Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Leste Overburn guiden her på HW.no og tenkte jeg kunne prøve og se om det fungerer. Jeg aktiverte overburn i Nero, også prøvde jeg å brenne 733MB på en 700MB CD, litt å ta i kanskje? Men prøvde, den ville ikke brenne, men spyttet ut CDen og ba meg putte en med nok plass, jaja... tok vekk noen filer så det ble 710MB, prøvde igjen flere ganger, men den spyttet ut CDen... Er er programvaren eller er det brenneren? eller bare meg? Lenke til kommentar
Zteff Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Fikk du opp en melding før brenning om "CDen er ikke stor nok, vil du fortsette..." eller noe lignende? Det skal i hvert fall komme opp. Jeg tror brenneren må støtte overbrenning også... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Det var den jeg ventet på, men den dukket ikke opp. Cdbrenneren bare ejected... ikke noe farlige egentlig, taper nok noen MB per CD, så litt skipt er det... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hus å velge cd-rom (ISO), no-multisession, finalize cd og disc-at-once mode.. Ikke bruk wizard'en. Fungerte greit for meg. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Takk, hadde på track at once, og da ville det ikke funke, men med Disc at once så prøver den iallefall... så får vi se om den CDen jeg brenner nå fungerer etterpå. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Nå stoppet brenningen, Fikk en Track Following Error, lenge før CDen var ferdig, er det brenneren eller CDen som ikke liker det? Er faktisk ikke helt sikker på hvilken CD-brenner jeg har, står at det er en; HL-DT-ST CD-RW GCE-8080N Noen som aner? Jaja, får vel holde meg til 700 MB da... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kjøp en 100minutters plate og prøv å fylle den opp. Merk deg hvor den stopper så har du sånn ca. hvor mye brenneren din takler. (Min Memorex 12MAXX1032 klarer bare ca. 84minutter) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Min stoppet veldig tidlig, mye tidligere enn 700 MB, tror den brente ca 25-30 min av CDen... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Min stoppet veldig tidlig, mye tidligere enn 700 MB, tror den brente ca 25-30 min av CDen... Men brente du på en plate med MER enn 700MB kapasitet? Edit: Leste litt feil, men lar det stå Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vil bare legge til å si at jeg overbrenner cd'er lett som bare det. På noen TDK konge cd'er så brente jeg en 814MB på 700MB cd. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hm.. jeg har NECbrenner og brenner 730mb på en 700mb plate uten problem... Har ikke engang aktivert overburn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå