Gå til innhold

Vi som lever farlig!

Myst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
En opplevelse som slett ikke får en til å føle seg mere elsket, vel ...!?

:hmm:

Ikke akkurat. Lurer på hva han tenkte når han gasser på mot en fotgjenger :hmm:

Kanskje sjåføren var sinnsforvirret, og så for seg en riktig så liten kotelett, i stedet for et oppegående osv. :hmm:

Lenke til kommentar
En opplevelse som slett ikke får en til å føle seg mere elsket, vel ...!?

:hmm:

Ikke akkurat. Lurer på hva han tenkte når han gasser på mot en fotgjenger :hmm:

Kanskje sjåføren var sinnsforvirret, og så for seg en riktig så liten kotelett, i stedet for et oppegående osv. :hmm:

Kan det ha vært denne karen?

WileECoyote.jpg

Lenke til kommentar

Jøss, har prærieulver også begynt å få offentlig transport lappen nå? :p

Uansett, moro med morsomme kommentarer, men prøv å hold dere litt on-topic også. Denne tråden har stor potensial og vil ikke den skal bli stengt.

Dette kom helt ferskt: Hva skjer når to halvgærne gutter i hver sin bil kjører hjemover på samme vei midt på natten? Litt farstovertredelser og litt dumme forbikjøringer. Flaks at veiene var tomme og ingen purk å se. DET kaller jeg å utnytte livet fullt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg kommer nå i de nærmeste fem minutter til å bevege meg mot dusjen. Se ikke bort fra at unevnelige. ja, nesten uhyrlige ting kommer til å skje. Vel, nå er ikke dette like betydningsfullt som en månelanding, men enkelte naboer kan tenkes å reagere med blide ansikter.

Jævla skummelt, spør du meg!?

:innocent:

Edit: Leiftastene var heldigvis til stede.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Risikerer liv og lemmer, så vel som mental helse hver gang jeg sitter på med lillebroren min (som forøvrig kjører en harry, blodtrimma 240 med en eller annen form for turbomotor han har trøkt nedi der)...

Fikk den gode idéen å prøve meg på bigjump første gang jeg hadde snowboard på beina... At dette gikk fortere enn å stå på ski visste jeg ikke på forhånd, så jeg hoppa naturligvis bakken ned. Trenger kanskje ikke være rakettforsker for å skjønne at jeg ikke stod?

Fant ut en gang i danmark at kombinasjonen sterk sidevind, høy hastighet og forbikjøring av vogntog ikke er helt det store. Bilen skiftet automatisk felt etter at jeg passerte vogntoget i +/- 180 km/t... anbefales ikke.

På oppdrag akserekognosering i et tilfeldig asiatisk land i et velkjent kjøretøy i den norske hæren fikk vi klar ordre fra sjefen: dere får ikke lov til å kjøre dere fast. det er ikke en sjans i havet for at det kommer noe bergningsbil for å hente dere... Vi hadde nok av muligheter til å kjøre oss fast, og ikke noen mulighet til å snu ettersom vi hadde kjørt ned noen tvilsomme fjellsider som vi aldri i livet hadde kommet oss opp igjen. Heldigvis fant vi en vei inn på "higwayen" igjen, og kom oss trygt hjem, men det var litt av et kick :D

Lenke til kommentar

Jeg kjørte på riksvei 3 litt nord for Rena, da det plutselig ble sykt glatt, og jeg kjørte en mercedes jeg hadde lånt, med dårlige piggdekk og bakhjulstrekk.. Vi snakker helt "polert" is med masse vann oppå, fordi det hadde regnet hele dagen og det regnet ganske kraftig enda.. Jeg fikk sleng på rompa og kjørte i grøfta på motsatt side av vegen.. Selv viking sjåføren sa at det var det glatteste føret han hadde vært borti.

Lenke til kommentar

Taxi tur i syden skal nesten nevnes..

Dette er alltid like farlig, men jag kan trekke frem et eksempel:

vi kjører fra flyplassen. jeg føler at det går veldig fort og kikker bort på speedometeret..

Jeg oppdager at det ikke virker, men ligge slapt litt neden for max(240). det eneste jeg vet om farten er at den er langt over fartsgrensa..dette var bare morsomt, men neppe trygt..

Btw: fartsgrensa var på 110...

Tur med den lille golfen vår:

broren min kjører. vi når 160..bilen rister sykt.. vi sakker ned..

Det er snakk om en liten golf "<no greier>gti turbo" med ca. 60 hester..hadde vi krsja så hadde hele bilen blitt noen cm lang...

Mvh. 2ball(s)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg har stått i 122 km/t på telemarks ski

her er bakken jeg sto i:

(45 grader på toppen)

fra bunnen

pict00478ag.jpg

Fra toppen

post-22-1127326523_thumb.jpg

det var heftig adrenalin kick og litt på kanten (spessielt med tanke på at det var endre folk i bakken også)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Jeg lever på kanten av livet! Har nå nettop fortært en hel sigarett og en kopp kaffe, er alt for sent oppe og kommer til å få alt for lite søvn i natt. Beveger meg minimalt, men NÅR jeg finner ut at jeg for eksempel skal sykle, bruker jeg aldri hjelm. Jeg ser aldri begge veier før jeg går over veien, og sitter på farlige (buss)sjåfører hver dag. Jeg kjefter på sjefen min og søker i hemmelighet etter ny jobb. Drikker for mye alkohol når jeg først drikker og holder på å fortære mitt sosiale liv.

FYSJ, nå hørtes jeg virkelig usexy ut. Så da må jeg vel "skryte" litt også...: Jeg har hoppet fallskjerm OG måtte utført nødprosedyre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Snuste 10 snus på en gang for litt siden.

Max credz fra vennegjengen. Alle bare: "1 stk. pen mann det der az!!1".

Ellers har jeg et nokså kjedelig liv.

JO! Glemte nesten da jeg spilte Call of Duty 4 her om dagen... Døde nesten av min egen granat!! Hjertet lå bra i halsen etterpå da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...