Gå til innhold

Vi som lever farlig!

Myst

Anbefalte innlegg

Tenkte på det samme :p

_________

Det farligste jeg har gjort er vel å kjørt på to hjul med bil 2meter unna en fjellskrent som er 10m nesten rett ned! Det var ikke meninga, men framhjulet traff en sten, å jeg hadde litt for stor fart! Må sies at dette var med en offroad bil..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein dag kjøpte eg ein rosa genser, då fekk eg bank

edit: skrivefeil

Skjønner jeg godt!

Risikerer livet mtt hver gang jeg er hjemme og sitter på med en kompis som ikke aner hva vikeplikt er. Og ja, noen ganger hopper jeg over tannpussen. Legger meg med DET kicket vettu.

Lenke til kommentar
Sov til 15.00 i dag

Living on the edge :cool:

Hah, pwnd! Postet I dag, 14:26.

-Har sitti på med pappa i bil, i alle europas hovedstader og kræsjet og nesten kræsjet.

-Har rent på sparkesykkel ned brakk grusbakke og skrapt opp hele foten på tour de france.

-Har brukt opp 499kr på bilbane 5minutter etter jeg fikk 500kr av pappa som skule vare hele oppholdet i noen dager.

-Har tatt i en kule på en softgun uten at noen viste det, senere den dagen skulle en kompis late som han headshotta en aen kompis, pew pew så traff han øyet. Ingen viste det var/er meg.

-Lurte en kamerat til å låne meg gamemanualen til HL, så tok jeg CD-keyen.

-Syklet uten bremser og hjelm.

Sikkert mer :)

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Mitt bidrag:

Eg og ein kompis bada i ei elv. Det var lite vatn i elva grunna det var midt på sommaren. Vi skulle kome oss over elva og på veien. Kompisen min tok "den lange vegen" rundt ei stor steinrøys. Eg skulle vere "smart" og ta snarvegen rett over. Når eg skulle klatre ned frå steinrøysa klarte eg det heilt store. Den siste steinen eg trakka på før eg var nede til elva var ganske stor. Idet eg hoppa av han løsna heile steinen og sklei/trilla delvis over foten min. Det resulterte i at eg nesten fekk revet av lilletåa mi =s Poenget er at om eg hadde vore "litt" meir uheldig ville eg ha revet av, eller knust foten.

Dette var jo ein pinglehistorie :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sov til 15.00 i dag

Living on the edge :cool:

Hurra for slike dristige personer :w00t:

Skulle ønske at jeg var like tøff som deg ... :ph34r:

Lenke til kommentar

Holdt på å bli drept av en buss her om dagen.

Jeg gikk over veien på et gangoverfelt mens den var delvis traffikkert. Men de skal jo holde lav fart der uansett.

Men mens jeg går over begynner bussen som kjører mot meg å gasse på istedet for å slakke ned. Hørte turtallet gikk opp og motoren brummet. Jeg var en halvmeter unna bussen når den for forbi. :ermm:

Alle andre fikk sjokk og trodde jeg sku bli kjørt ned :p

Lenke til kommentar

Dette er ikke snakk om risikere livet, men ganske mye penger.

i alle fall en kompis skulle ned en lang bakke som var full av is. Han ble lei av å gå og bäre på en gitar. Så han såg litt på gitar-kassa, tenkte seg litt om. Så la han ned den på isen, satt seg på kassa og sklei nedover hele bakken. Gitaren fikk et kraftig hakk i kroppen, ellers gikk det bra. Kanskje ikke så adrenalin fullt som å risikere livet, men gitaren kosta rundt 20 000.

Selv var jeg näre å bli kjört ned av en lastebil. Det hele begynte med at jeg hadde leid alpin ski, og skulle ned til bilen. Jeg gikk i sånne sko man bruker til alpinski, som man går veldig sakte og tungt i. Jeg gikk ut på veien uten å se meg for. Så når jeg sto nesten midt på veien såg jeg til venster, og en stor lastebil kom närmere og närmere.

Den begynte å tute, jeg prövde å stoppe og snu men det gikk ikke i de store tunge skoene. Det gikk nesten i slowmotion, lastebilen begynte å bremse var sikker på at jeg skulle blir kjört i filler, men kompisen min sto bak meg. Han tok tak i jakka mi og dro meg tilbake. Fyfan.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Holdt på å bli drept av en buss her om dagen.

Jeg gikk over veien på et gangoverfelt mens den var delvis traffikkert. Men de skal jo holde lav fart der uansett.

Men mens jeg går over begynner bussen som kjører mot meg å gasse på istedet for å slakke ned. Hørte turtallet gikk opp og motoren brummet. Jeg var en halvmeter unna bussen når den for forbi. :ermm:

Alle andre fikk sjokk og trodde jeg sku bli kjørt ned :p

En opplevelse som slett ikke får en til å føle seg mere elsket, vel ...!?

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette er ikke snakk om risikere livet, men ganske mye penger.

i alle fall en kompis skulle ned en lang bakke som var full av is. Han ble lei av å gå og bäre på en gitar. Så han såg litt på gitar-kassa, tenkte seg litt om. Så la han ned den på isen, satt seg på kassa og sklei nedover hele bakken. Gitaren fikk et kraftig hakk i kroppen, ellers gikk det bra. Kanskje ikke så adrenalin fullt som å risikere livet, men gitaren kosta rundt 20 000.

Selv var jeg näre å bli kjört ned av en lastebil. Det hele begynte med at jeg hadde leid alpin ski, og skulle ned til bilen. Jeg gikk i sånne sko man bruker til alpinski, som man går veldig sakte og tungt i. Jeg gikk ut på veien uten å se meg for. Så når jeg sto nesten midt på veien såg jeg til venster, og en stor lastebil kom närmere og närmere.

Den begynte å tute, jeg prövde å stoppe og snu men det gikk ikke i de store tunge skoene. Det gikk nesten i slowmotion, lastebilen begynte å bremse var sikker på at jeg skulle blir kjört i filler, men kompisen min sto bak meg. Han tok tak i jakka mi og dro meg tilbake. Fyfan.

Faen ta den derre kompisen, gitt ...!

Så nær, men på grunn av slike duster, likevel så fjærnt ... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...