Gå til innhold

Restarting i forbindelse med rd-ram???

Anbefalte innlegg

Kjøpte 2*128 PC800 rd-ram hos multicom.

Sat dei inn i maskina og hadde totalt 384 mb ram.

Maskina begynte plutseleg å restarte seg.

Å når det først hadde skjedd så restarta ho heile tida, eg rakk ikkje kom inn i Windows,

Før eg tok ut dei to nye chippene og kjørte med bare dei 2gamle. Då fungerte alt som det skulle gjøre.

(Det same hende med 2*256 PC800 frå databutikken)

Eg har sendt inn brikken til multicom, og dei fant ingen feil på brikkene det same gjaldt for Databutikken. Kva kan feilen vera då?

Eg har Pentium 1.7GHz,TH7RAID hovedkort, 128ram og Asus 8200 Geforce 3 skjermkort.

HELP!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

klure skrev (2002-01-09 09:58):

Huff... RD-RAM og Pentium 4. Det er noe dritt alt i hop din nisse =) AMD!!! og DDR Ram er tingen. Billigere og bedre...

Skjerpings! Dette er en TOTALT unødvendig og useriøs post.

Når noen ber om hjelp på forumet, kaller man ikke vedkommende en nisse og bare slenger ut i løse luften at andre produkter er bedre. Saklighet og folkeskikk er et par viktige stikkord her. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: howard på 2002-01-21 12:01 ]

Lenke til kommentar

Howard: Du må unnskylde min usaklighet av den grunn at jeg kjenner denne personen meget godt og vi har mange heftige diskusjoner om hva som er best av AMD og Intel. Av den grunn liker jeg å fyre han opp litt. =) Jeg går faktisk i samme klasse som han.. Så hadde det vært en ukjent person hadde jeg nok vært mer saklig.. =)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-09 09:58, klure skrev:

Huff... RD-RAM og Pentium 4. Det er noe dritt alt i hop din nisse =) AMD!!! og DDR Ram er tingen. Billigere og bedre...

Når du blir voksen vil du se tilbake på slike innlegg å tenke "ung og dum"

Ang prblemene, har du sjekket med bare de 2 nye brikkene? Har tidligere hørt at noen TH7-1 kort har vært sensitive med minnemoduler - kanskje du rett og slett ikke har moduler som fungerer sammen (de gamle og nye)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det med overømfintlighet ovenfor ulike merker av RDRAM kjenner jeg ikke igjen. Jeg har et Asus P3C-E kort og kjører der ram fra to ulike produsenter og jeg har aldri hatt noen problemer med denne maskinen. Jeg ser jo at vedkommende nå har byttet HK og at det hjalp. Tenkte bare jeg skulle få kommet med min erfaring av RDRAM.

AMD og DDR er helt klart billigere, men er det mer stabilt?? Jeg setter pris på stabilitet og ro:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...