Gå til innhold

Gratis arcade spill neste uke: Undertow

Arlendius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Silverfolka burde ikke få det.
Egentlig ikke nei.

Men se på meg f.eks. Mitt Gold abb sluttet etter to uker med uspillbare forhold.

Ville dette blitt registrert som Gold eller Sliver abb under de vanskelige tidene.

Tror dette er gjort for å gjøre det enkelt og smertefritt.

Med det sagt synes jeg heller ikke at ett Arcade spill er kompansering nok egentlig.

Det burde allerede ha vært noen små gratis Arcade spill ute, ettersom halvparten av de er ubrukelige.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk mener at "Silver members" ikke burde få et gratis spill. Folk med sånn holdning er latterlige.

Da påberoper jeg meg retten til å kalle deg latterlig.

Du er latterlig. Negativ hele tiden..

Det var da svært til krangling...

OT: Syns Undertow ikke var så ille, var ikke det beste arcade spillet jeg har prøvd men det var heller ikke det verste :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk mener at "Silver members" ikke burde få et gratis spill. Folk med sånn holdning er latterlige.

Da påberoper jeg meg retten til å kalle deg latterlig.

Du er latterlig. Negativ hele tiden..

Jeg er bare ærlig, og synes diskusjon så absolutt skal være velkomment på "diskusjon.no", eller hva?

Lenke til kommentar
For å si det på en annen måte.

Hvorfor fortjener Silver medlemmene det? Svar meg på det...

Fordi mange av silver medlemmene kanskje hadde en mnd gratis gold etter å fått boks til jul f.eks.

Hva er det som er så forbanna farlig med at MS velger å gi alle en "gave" når ting ikke har fungert?

Føler dere at dere er så jævla spesielle som har betalt 500 spenn at dere ikke unner andre et artig spill gratis??

Nei jeg betaler mitt gold hvert år, men om silver folk får en påskjønnelse for problemene ser jeg ikke den helt store dealen med egentlig, men man får en klar oversikt over hvem som tenker mest på seg selv, og hvem som har omtanke for felleskapet her på forumet. egoismen renner nesten over i argumentasjonen til folk.

At gold bør få andre foldeler resten av året er en annen diskusjon, hvor jeg mener gold bør ha prioritet på nedlastinger av demoer osv, men at alle får dette spillet nå synes jeg bare er en veldig ok ting fra MS, så får vi bare håpe de faktisk fikser opp i rotet og ikke lener seg tilbake å tror folk blir fornøyd bare de får et spill. LIve skal fungere, det er egentlig hva jeg er opptatt av.

Lenke til kommentar

Hvis du hadde Gold i trøbbel perioden, så hadde du Gold i trøbbel perioden.

Om det bare var noen dager spiller ingen rolle. Alle som hadde registrert Gold medlemskap innenfor de ukene med problemer burde fått gratis Arcade spill.

Vi som har Gold medlemskap betaler tross alt penger for en tjeneste som var mer eller mindre borte i flere uker. Hvis kabelselskapet ditt ikke hadde gitt deg mer enn 5min med Tv hver dag i noen uker, hva hadde du sagt da? Du får oppreisning ved at du får tilgang til to ekstra kanaler i to uker, men så finner du ut at dette er noe alle får. Hva hadde du sagt da?

Det handler ikke om meg eller andre som er egoistiske, det handler om at vi som faktisk betaler, vi som faktisk ble berørt av de virkelige problemene (og ikke bare at vi ikke fikk lastet ned en demo, buhu) ikke får noen form for valuta for pengene. Dette gratis Arcade spillet er jo bare Microsoft som vet at de ikke gi noen av oss noe i det hele tatt, og derfor slenger på ett spill som er ubetydelig for dem. Det gjør de bare for å virke snille og ærlige.

En mnd med Gold hadde vært mye bedre, da får de som mistet noen uker "tilbake" tiden sin, og de som ikke tapte noe får tilbake det de ikke tapte, som var ingenting.

Med det sagt så må jeg vel si at jeg mer eller mindre godtar Microsoft sin unnskyldning til folket.

Lenke til kommentar

Om det bare var noen dager spiller ingen rolle. Alle som hadde registrert Gold medlemskap innenfor de ukene med problemer burde fått gratis Arcade spill.

Vi som har Gold medlemskap betaler tross alt penger for en tjeneste som var mer eller mindre borte i flere uker. Hvis kabelselskapet ditt ikke hadde gitt deg mer enn 5min med Tv hver dag i noen uker, hva hadde du sagt da? Du får oppreisning ved at du får tilgang til to ekstra kanaler i to uker, men så finner du ut at dette er noe alle får. Hva hadde du sagt da?

Det handler ikke om meg eller andre som er egoistiske, det handler om at vi som faktisk betaler, vi som faktisk ble berørt av de virkelige problemene (og ikke bare at vi ikke fikk lastet ned en demo, buhu) ikke får noen form for valuta for pengene. Dette gratis Arcade spillet er jo bare Microsoft som vet at de ikke gi noen av oss noe i det hele tatt, og derfor slenger på ett spill som er ubetydelig for dem. Det gjør de bare for å virke snille og ærlige.

En mnd med Gold hadde vært mye bedre, da får de som mistet noen uker "tilbake" tiden sin, og de som ikke tapte noe får tilbake det de ikke tapte, som var ingenting.

Med det sagt så må jeg vel si at jeg mer eller mindre godtar Microsoft sin unnskyldning til folket.

Godt sagt!

Er så enig med deg at det er skummelt.

Get out of my head!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sikter du til at jeg ikke skulle føle jeg fikk en like "viktig" oppreisning ettersom andre får den også?

Vel, jeg hadde jo fått 2 kanaler ekstra, så for meg ville jo det vært en slags bonus og hvis alle andre kunne få en slik bonus synes bare jeg det er hyggelig.

Nå forutsetter det jo at alle på kabelselskapet hadde opplevd en form for problem, enten i stor eller liten grad.

Vi fikk i hvertfall noe som helst og det synes jeg man skal være fornøyd med, som du sier kunne de jo ikke trengt å gi oss noe.

At demoer ikke er viktig stemmer ikke helt med inntrykket jeg har av poster fra visse når det er en demo som uteblir andre ganger, så kanskje man skal ha litt forståelse for at demoer kan være spennende nok for mange, spesiellt med nye maskin.

Hvilken tid har man liksom mistet egentlig?? Er ikke tid brukt på demo spilling like verdifull som din "viktige" online spilling?

Ja det er kjipt at ikke alt fungerer akkurat når man vil, men det er et spill tross alt. Gå en tur, spill singleplayer eller les en bok og ikke overdriv viktigheten her.

MS skylder jo ingen tiden dems tilbake, de har hatt et uforutsett problem de sier de jobber hardt med å løse, og som en påskjønnelse får alle brukere et gratis spill som et lite plaster på såret.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg holder meg til et alternativt syn :) Om folk mener de med Silver abb. ikke burde fått noe eller ikke, er irrelevant, da microsoft har sagt at alle får det uansett. Så jeg synes det er litt artig at mennesker som har null innflytelse irriterer seg grønne over det. *ond latter*

Lenke til kommentar

Jeg holder meg til et alternativt syn :) Om folk mener de med Silver abb. ikke burde fått noe eller ikke, er irrelevant, da microsoft har sagt at alle får det uansett. Så jeg synes det er litt artig at mennesker som har null innflytelse irriterer seg grønne over det. *ond latter*

Poenget er ikke at de med silver får noe, det er at vi med gold får den samme (lusne) belønningen. "Too little, too late", mener jeg. Det er bare prinsippielt feil, vi betaler for en tjeneste hver måned, og når tjenesten er utilgjengelig i 2/4 uker så skal vi ha en oppreisning! De som har silver betaler jo ikke en skit, og støtter heller ikke xbl - derfor synes jeg ikke de trenger å få noe. Jeg har ikke noe imot at de får noe dog, problemet er at vi som betaler får det samme.

(alle som hadde gold i nedetiden burde fått samme belønning, om en betaler nå eller ei betyr ingenting)

Må si jeg er skikkelig pissed på Microsoft nå. Xbl er jo overlegen PSN teknisk sett, og selv om forskjellen ikke er verdt 500 kr trodde jeg at jeg var garantert en stabil tjeneste. Den gang ei.

Live har fortsatt problemer, jeg dropper ut av runder hele tiden i COD4/gears og sliter med å finne servere. Hadde det ikke vært så jævla gøy når det funka skulle jeg droppa å betale for tjenesten, ettersom den er langt ifra verdt det lenger..

:thumbdown:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...