Gå til innhold

Oppdater cracket iPhone v1.1.1 til 1.1.3?

Anbefalte innlegg

Har en iPhone som jeg har unlocket via unlock.no guiden for v1.1.1 uten noe problem. Kan jeg nå oppdatere denne til v1.1.3 uten at den gjør seg vanskelig å låser seg igjen?

spørsmål nr 2. Jeg får ikke ført over musikk til iphone via iTunes. iTunes oppdager at jeg har iPhone og alt, men nekter meg å drege musikken fra iTunes biblioteket til iPhone. Hva har jeg gjort galt her?

Håper noen kan svare meg på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du kan IKKE oppdatere til 1.1.3. Versjon 1.1.3 er verken jailbreaket eller låst opp.

2. Jeg vet ikke helt om jeg har forstått spørsmålet ditt helt. Uansett, når du har lagt musikken din i bibloteket så må du synke musikken din med iPhonen. Det gjør ved å trykke "Sync"

Lenke til kommentar
1. Du kan IKKE oppdatere til 1.1.3. Versjon 1.1.3 er verken jailbreaket eller låst opp.

2. Jeg vet ikke helt om jeg har forstått spørsmålet ditt helt. Uansett, når du har lagt musikken din i bibloteket så må du synke musikken din med iPhonen. Det gjør ved å trykke "Sync"

Takk, men prøvde også sync uten at det noe resultat.

Lenke til kommentar

iTunes er et av de minst brukervennlige programmene jeg har brukt, så jeg stresset også lenge med å skjønne hvordan det fungerte - dvs, jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det fungerer, men slik har i alle fall jeg fått overført musikk:

1. Trykk fil -> new spilleliste/playlist

2. Dra alle sangene du skal overføre til denne playlisten.

3. Trykk på iphonen i listen til venstre og velg musikk, der velger du at den skal synkronisere playlisten du nettopp laget.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
iTunes er et av de minst brukervennlige programmene jeg har brukt, så jeg stresset også lenge med å skjønne hvordan det fungerte - dvs, jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det fungerer, men slik har i alle fall jeg fått overført musikk:

1. Trykk fil -> new spilleliste/playlist

2. Dra alle sangene du skal overføre til denne playlisten.

3. Trykk på iphonen i listen til venstre og velg musikk, der velger du at den skal synkronisere playlisten du nettopp laget.

Takk takk. Satt kjempepris på den hjelpen.

Noen som har klart å sette opp MMS på Iphone ennå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...