tromsorev Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har en iPhone som jeg har unlocket via unlock.no guiden for v1.1.1 uten noe problem. Kan jeg nå oppdatere denne til v1.1.3 uten at den gjør seg vanskelig å låser seg igjen? spørsmål nr 2. Jeg får ikke ført over musikk til iphone via iTunes. iTunes oppdager at jeg har iPhone og alt, men nekter meg å drege musikken fra iTunes biblioteket til iPhone. Hva har jeg gjort galt her? Håper noen kan svare meg på dette. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 1. Du kan IKKE oppdatere til 1.1.3. Versjon 1.1.3 er verken jailbreaket eller låst opp. 2. Jeg vet ikke helt om jeg har forstått spørsmålet ditt helt. Uansett, når du har lagt musikken din i bibloteket så må du synke musikken din med iPhonen. Det gjør ved å trykke "Sync" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Dette burde du så absolut posta i denne tråden. Edit: feil link . Endret 19. januar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
tromsorev Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 1. Du kan IKKE oppdatere til 1.1.3. Versjon 1.1.3 er verken jailbreaket eller låst opp. 2. Jeg vet ikke helt om jeg har forstått spørsmålet ditt helt. Uansett, når du har lagt musikken din i bibloteket så må du synke musikken din med iPhonen. Det gjør ved å trykke "Sync" Takk, men prøvde også sync uten at det noe resultat. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) iTunes er et av de minst brukervennlige programmene jeg har brukt, så jeg stresset også lenge med å skjønne hvordan det fungerte - dvs, jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det fungerer, men slik har i alle fall jeg fått overført musikk: 1. Trykk fil -> new spilleliste/playlist 2. Dra alle sangene du skal overføre til denne playlisten. 3. Trykk på iphonen i listen til venstre og velg musikk, der velger du at den skal synkronisere playlisten du nettopp laget. Endret 20. januar 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
tromsorev Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 iTunes er et av de minst brukervennlige programmene jeg har brukt, så jeg stresset også lenge med å skjønne hvordan det fungerte - dvs, jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det fungerer, men slik har i alle fall jeg fått overført musikk: 1. Trykk fil -> new spilleliste/playlist 2. Dra alle sangene du skal overføre til denne playlisten. 3. Trykk på iphonen i listen til venstre og velg musikk, der velger du at den skal synkronisere playlisten du nettopp laget. Takk takk. Satt kjempepris på den hjelpen. Noen som har klart å sette opp MMS på Iphone ennå? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 du kan sende men ikke motta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå