KongRudi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Var oppe på threespeeach før den ble slettet tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nais, kjipt at man må ha en ekstra boks men. hvor når får man kjøpt dette? er det tuner i boksen da? så man må rote med NRK lisener (noe jeg ikke betaler) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 NRK lisens må man først betale når dem får tak i deg, men da er man fucked for life Har en policy her i blokken jeg bor at vi aldri faen slipper inn NRK, ikke ei sjæl som betaler lisens som jeg har snakka med Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette virker jo ganske sweet. Har ikke fulgt så mye med på denne fronten, så det jeg seff lurer mest på er om den kommer til å ha støtte for det bakkenettet her i Norge. Var litt dumt at man må ha en ny boks, men så lenge noen har tenkt såpass langt at man styrer alt fra ps3'en, så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sett litt av den der tidligere, spørs om det blir en slik om og når den kommer til Norge. Ang NRK linsens...bare sett den på navnet til faren din Lenke til kommentar
nilox Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette så unektelig tøft ut. Noen som vet når den kommer her til lands? Lenke til kommentar
Layn Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 er playtv kompatibel med alle typer abonnement som f.eks fibernett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 er playtv kompatibel med alle typer abonnement som f.eks fibernett? sikkert at fra vanlig antenne, kabel, parabol, iptv osv... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det så bra ut! Trenger dog en større harddisk etterhvert da jeg bare har 10 gig igjen av 60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå