Lindsay Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kjører som sagt en router type Linksys 54GS og har satt signalstyrke til 150mw men hva er anbefalt signalstyrke eller hvilken signalstyrke kan jeg ha maksimalt for å prøve å få kontakt trådløst med noen maskiner i boden i underetasjen.Har egentlig ikke noe tro på att det går men hadde det gått hadde jeg sluppet å strekke kabel til boden Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og øke effekten er ingen god måte, kjøp heller en forsterker ala denne: Linksys wre54g som fungerer utmerket mot wrt-en. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har satt opp mangen DD-wrt routere å skjelden jeg har mer enn 65-70 mW.Fortell oss litt mer om hvor boden er, type vegger og ting som er mellom deg og boden. Med DD-wrt kan du jo sette opp repeater, da kan du utvide det trådløse eller bruke lan portene. Bruk gjerne netstumbler for å sjekke forhold i boden Stikk gjerne innom min hjemmeside for en enkel guide for oppsett av repeater. Endret 19. januar 2008 av sgaah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå