Neotetra Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei Skal selge Xbox 360, men hvordan får slettet min profil slik at den ikke er knyttet til hotmail kontoen min ? Regner med gold abonnementet fungerer for den som kjøper etterpå at ting og tang om meg er slettet ? Lenke til kommentar
morra Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Xbox.com Scroll ned et stykke så ser du hvordan du sletter den Edit: Eller mener du å sende med abonnementet og bare endre mail-adressen? Jeg har ikke xbox selv, men ville tro det ville være enklere at kjøper opprettet et eget abonnement? Endret 18. januar 2008 av morra Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da jeg solgte Xboxen min tok jeg å overførte profilen min til et minnekort, mener at det skal gå an å gå inn på minne på Xboxen, så finne mappen med profiler og slette profilen din. Nå er jeg i Nordsjøen så har det ikke helt klart for meg, men du kan tilbakestille maskinen til da du kjøpte den også, bare gå til det siste "arket" på dashbordet, der finner du minnet og tilbakestilling av Xboxen. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 vis du har tenkt å kjøpe ein ny så kan det kansje vere muligt å bytte hardiskene eller du så kan du kjøpe sån memory unit som selges for xbox360. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 vis du har tenkt å kjøpe ein ny så kan det kansje vere muligt å bytte hardiskene eller du så kan du kjøpe sån memory unit som selges for xbox360. Stemmer det, var det jeg gjorde da jeg "oppgraderte" til Elite versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå