Bakke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Forest Whitaker skal nå spille trener for et legendarisk basketball-lag. Les mer Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Sakl? skrivefeil Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Sakl trene et basketball eh...lief? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Filmenfolkene satser på å bli fort ferdig Filmenfolkene? Skal det ikke være filmfolkene? Uansett, dette blir vel som alle andre sportsfilmer, hvor et lag starter med helt ukjente spillere og klarer å vinne tittelen til slutt. Det er ganske standar, så jeg vet ikke om jeg vil se den. Kan tenke meg det blir en moralfilm, men masse kloke taler og replikker. Endret 18. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 jeg klarer ikke å konsentrere meg om artikkelen når grammatikken er så dårlig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Han har en forbanna skrivefeil og da skriker alle over det. Skjerp dere.. Edit: Og du over her, trådstarter har i alle fall store forbokstav han da. Det har ikke du. Endret 18. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Han har en forbanna skrivefeil og da skriker alle over det. Skjerp dere.. Edit: Og du over her, trådstarter har i alle fall store forbokstav han da. Det har ikke du. hehehe. jada. edit: så skriver nå ikke jeg artikler for hw-nettverket heller. dessuten er skift-tasten min ødelagt. Endret 18. januar 2008 av Spr0cket Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Han har en forbanna skrivefeil og da skriker alle over det. Skjerp dere.. Det er flere skrivefeil skrivefeil, og artikkelen er ikke spesielt godt skrevet. Men! Det hører til i en annen tråd, prøv å diskuter filmen / nyheten her dere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Forest Whitaker skal nå spille trener for et legendarisk basketballlag. Les mer Sakl trene et basketball Uansett, liker skuespilleren så detta blir nok bra. Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 etHva er galt med "et" her? Fatter ikke hvorfor dere kommenterer skrivefeil i kommentatorfeltet, skriv heller en PM til forfatteren. Slike feil som "sakl", kan skje den beste om det går litt raskt i svingene. Forest Whitaker er en av mine favorittskuespillere, så jeg venter i spenning! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg