kns Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har begynt så smått å spille COD4 på Xbox Live, men har mista manualen/heftet til spillet og klarer bare ikke å finne ut hvordan man bruker rocketlauncheren. Altså, jeg har fått den perk´en som gir meg rocketlauncher, men hvordan velger jeg den? Litt flaut spørsmål, men bær med meg.. ! ;-) Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Pil til venstre mens du spiller Lenke til kommentar
kns Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Pil til venstre mens du spiller Takk. Trodde jeg hadde prøvd, da det jo er slik man f.eks får alternative fire på noen av våpnene, men...hmm...jeg skal prøve igjen. Må ha gjort noe tull. Takk! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mtp. Alternative Fire på enkelte våpen så gjelder jo dette kun granatkaster. Granatkaster kan du se på som et eksplosivt tilleggsvåpen som ligger i samme kategori som: - RPG X2 - Claymore X2 - C4 X2 Alle disse bruker du ved å først trykke pil venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå