Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alltid forelska i to.


Gjest Nedfor tulling

Anbefalte innlegg

Gjest Nedfor tulling

Har stort sett alltid hatt det bra sosialt, har gode venner jeg stoler 110% på, og har hatt godt øye til flere jenter. Nå er jeg 19 år, og har ikke hatt noe forhold siden barneskolen. Dvs. ikke noen "seriøse" forhold. Er også jomfru, altså aldri pult! Ikke at noen av delene er et stort problem, er jo enda ung, men alikevel.Har to kjempeproblemer når de gjelder kjerleiken.

 

1. Både nå og flere ganger sener har jeg vert forelska i to jenter om gangen. To nydelige vesner som jeg ønsker å dele mye tid med, men ettersom jeg liker begge like godt blir det aldri til noe.! Kjent problem, bør man bare ta et kynisk valg å kjøre på!?

 

2. Når det blir seriøst får jeg kalde føtter og trekker meg unda. F.eks på ungdomskolen i 10. klasse, var jeg godt på gang med "den peneste på skolen" altså den jenta alle ville ha, vi snakka godt sammen, hadde det morro sammen og det var tydelig at hun likte meg. Flørten varte til 1. året videregående og hun spurte meg til å med om jeg ville være med på kino, jeg sier nei.! Dette eksempelet angrer jeg så J***** på, hun var drømmedama og jeg behandlet henne som dritt! Det er 3 eksempler der det kunne bli seriøst og n¨å står jeg mellom to jenter igjenn.. Noen som har noen gode tips til en fortvilt stakkar? Noen som har lignede erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...