Gå til innhold

Lyddempingsmatter og kabinett-temperatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt asfaltmatter i hele maskinen opp på dem la jeg støydempende matter. Jeg har kun 1 hull fremme og et bak.(psu).= 2 vifter. Så maskinen er ganske tett. I tilegg har jeg en vifte som blåser luft oppover i kabinettet.

Jeg har også fjernet viften på skjermkort og hovedkort. Her brukte jeg STORE kjøleribber i stedet.

Temperaturen min steg max 5 grader. Og pc en vart svært lydstille. Nesten lydløs..

Men før jeg startet med prosjektet klippte og saget jeg vekk alt unødvendig metall i kabinettet.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt asfaltmatter i hele maskinen opp på dem la jeg støydempende matter. Jeg har kun 1 hull fremme og et bak.(psu).= 2 vifter.  Så maskinen er ganske tett. I tilegg har jeg en vifte som blåser luft oppover i kabinettet.  

Jeg har også fjernet viften på skjermkort og hovedkort.  Her brukte jeg STORE kjøleribber i stedet.  

Temperaturen min steg max 5 grader. Og pc en vart svært lydstille.  Nesten lydløs..

Men før jeg startet med prosjektet klippte og saget jeg vekk alt unødvendig metall i kabinettet.

Hvilken prossesor har du?

Hvilken kjøleribbe har du?

Hva er cpu tempen din på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...