banzay Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei Er det noen som spiller dette geniale spillet? Mener du at det er en verdig oppfølger til Snake Eater? Tror du det kommer et nytt Metal Gear Solid til Psp`en? Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er vel ikke en oppfølger? Heller en Prequel. Men anyway, nei jeg syns jo story er god som vanlig men ikke like god som i MGS og i MGS2 og dette rekrutterings systemet og svada videre svada er ikke noe jeg syns hører hjemme i serien. Jeg har følgt serien siden det første og må si PO er det dårligste i serien. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har ikke noe serlig god greie på MGS, men mener jeg har hørt at Portable Ops er oppfølgeren til MGS3? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har ikke noe serlig god greie på MGS, men mener jeg har hørt at Portable Ops er oppfølgeren til MGS3? Det er sant, hendelsene er 6 år etter Snake Eater mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 3 år ... Bra spill, men kan ikke si at det har så mye med MGS som jeg kjenner det å gjøre. Blir litt som acidspillene. Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ok, trodde kanskje det var prequel jeg. rask bare igjennom det når det kom ut i usa. Men ja, jeg er veldig enig med Jorchi. Har starta på MGS igjen idag på pspn min(takk sony for ps1 emulering pp psp) for og varme opp til mgs 4. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg leste et sted at hvis Portable Ops selger bra så vil de komme med en oppfølger. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ok, trodde kanskje det var prequel jeg. rask bare igjennom det når det kom ut i usa.Men ja, jeg er veldig enig med Jorchi. Har starta på MGS igjen idag på pspn min(takk sony for ps1 emulering pp psp) for og varme opp til mgs 4. Har du dumpa EBOOTen fra mgsdiskene selv? Husk at CD-skiftet ikke vil la seg gjøre ... eller? Endret 21. januar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk spillet av samboern min til jul. Har spilt det litt bare, men er litt småskuffet av en eller annen grunn. Får bare spille det mer så kanskje jeg forandrer mening. Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok, trodde kanskje det var prequel jeg. rask bare igjennom det når det kom ut i usa.Men ja, jeg er veldig enig med Jorchi. Har starta på MGS igjen idag på pspn min(takk sony for ps1 emulering pp psp) for og varme opp til mgs 4. Har du dumpa EBOOTen fra mgsdiskene selv? Husk at CD-skiftet ikke vil la seg gjøre ... eller? Hi babe. Joda har gjort det, men det er ikke cd-skift som er probbet det funker fint....det gjorde det på FF7 så jeg anter det ville gått her og. Men problemet er heller bossfighten med psycho-mantis da du må dra ut kontrollen og plugge den i port 2...hehe det går jo ikke. Så jeg tar det på Ps3 nå isteden, der kan man bare assigne til kontroller port2 via og trykke på ps knappen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan slå Mantis uten å stikke kontrollen i port 2. Det er faktisk en juksekode. Dog er det lit vanskligere da han vil kunne lese alle dine bevegelser osv. Men det lar seg absolutt gjøre. Men hvordan hadde du tenkt til å foreta CD-Skiftet? Ta ut MS og legge inn EBOOTen til cd2 der cd1 ligger? Er ikke så gæli tenkt det, men det tror jeg ikke vil gå. PS1 maskinen ser nemlig etter en fysisk beskjed fra hardware om at cdlokket blir lukket igjen. Hvordan hadde du tenkt å simulere det på pspen? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg kommet til siste boss, det er veldig vanskelig. SPOILER: Det er dumt at siste bossen kom rett etter en annen boss, hadde veldig lite liv igjen etter det forrige oppgjøret. Det ble til at jeg lette etter medical kits på andre brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå