Gunfreak Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 fikk den i går fra canada er en replica av en land pattern musket(india patern) brown bess den er ikke skytbar uten å modde den(noe man trenger våpen kort for) og den er laget av samme firma som har laget våpen for, alle 3 pirates filmene, the alamo og master and commander den veier 4.7kg og er 180cm lang med bajonett Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Wow, råtøft! Gratulerer! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da mangler du bare drakt og litt forvirret sinn. For da går du ut på veien og angriper jernhestene med bajonetten. Men forferdelig TØFF! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fy søren, noe så rått! Lenke til kommentar
MPC Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hey, kor kjøpte du den frå? link og sånt xD har lyst på 1 xD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 kjøpte herfra http://www.militaryheritage.com/musket1.htm Lenke til kommentar
MPC Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ok, takk xD Har også kjøpt meg ein muskett no xD Men ikkje ein britisk Brown bess for 500 dollar xD Kjøpte meg ein fransk muskett med bajonett som er eit replika av det dei brukte under napoleonskrigen, gleder meg for å henge den opp xD Kjøpte den på www.Armsoftheworld.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå