Krabbepimpen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 :O Alt er nice nå... holder på og installerer XP Men dei skruene du skrur i kabinette for og så feste hovudkorte oppå... kan noe galt skje siden jeg skrudde skruer i alle hullene som var ment for Mikro-ATX og når jeg skulle skru fast hovudkortet var det 1-2skruer der ingenting ble skrudd inn i Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så lenge de ikke ligger an mot baksiden av hovedkortet så - da kan det fort bli problemer - de skal ligge an mot hullene i hovedkortet. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Sorry skjønte ingenting skruene som skruene skal skrus inn i har jeg skrudd fra innsiden slik at den bolten er inni kabinette... det er 1 eller 2skruer bak hovudkortet der ingenting er skrudd inn i :S Endret 20. januar 2008 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis hovedkortet sitter fast og virker så la det være med det du ;-) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Sorry skjønte ingenting skruene som skruene skal skrus inn i har jeg skrudd fra innsiden slik at den bolten er inni kabinette... det er 1 eller 2skruer bak hovudkortet der ingenting er skrudd inn i :S La oss kalle "skuene" du fester i kabinettet for skruefester. Dersom du har satt i fler av dise skruefestene enn det som er i bruk og disse er skjult av hovedkortet må hovedkortet ut med en gang. Disse vil veldig lett gnage gjennom den tynne lakken eller treffe ubskyttede loddinger og forårsake kortsluttning og du har defekt hovedkort som resultat. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Litt forvirret men jeg skal ikke akkuratt hive rundt på pcen så hva er sjansen for at det blir riper i hovudkortet? går kansje på lan av og til og hiver ikke rundt på PC-en da heller Endret 21. januar 2008 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå