Gå til innhold

Merkelig internett problem

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har to brukere på maskinen min, og opplever et merkelig internett problem.

På bruker 1, la oss kalle ham "Hans" har F-Secure vært installert, og etter at dette ble avinstallert fungerer ikke lenger vanlig internett exlorer, men klarer fremdeles å få logget på programmer som Skype.

PÅ bruker 2, på samme maskin, la oss kalle henne "Emma", så fungerer internett helt fint uten problemer.

Mitt spørsmål er derfor... Hva kan være feil på Hans sin bruker? Er det rett og slett F-Secure som har tatt med seg internett, og vandret langs de evige enger?

All hjelp er velkommen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F-Secure skal ikke ha tatt med seg noe som helst. Men har du en vanlig lokal tilkobling på maskina? isåfall så kan du høyreklikke på min datamaskin->enhetsbehandling->nettverkskort så avinnstallerer du dette som da fører til at du fjerner spor etter Lan drivere osv. når du da restarter maskinene og logger på igjenn vil maskina de normalt sett innstallere driverne på nytt som pcen skulle være ny. :) Si ifra vis det ikke funket!

Endret av ElemeNts
Lenke til kommentar
F-Secure skal ikke ha tatt med seg noe som helst. Men har du en vanlig lokal tilkobling på maskina? isåfall så kan du høyreklikke på min datamaskin->enhetsbehandling->nettverkskort så avinnstallerer du dette som da fører til at du fjerner spor etter Lan drivere osv. når du da restarter maskinene og logger på igjenn vil maskina de normalt sett innstallere driverne på nytt som pcen skulle være ny. :) Si ifra vis det ikke funket!

Gjelder dette også hvis jeg sitter på trådløst internett?

Takk for raskt svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...