Ksungam Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tenkte jeg kunne spørre her, da jeg vet mange her har bestilt drakter ol. der. Har bestilt Bayern-drakten, men når jeg skal betale så går det ikke Jeg prøvde først med mitt Visa-Electron, som ikke virket, tror ikke jeg kan bestille ting fra utlandet med det. Prøvde deretter mamma sitt Visa, men fikk meldingen "Transaktion afvist af indløser." Jeg vet jeg skrev kontonr. og slikt riktig. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 skal vel bruke kortnr og ikke kontonr Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, var det jeg brukte. Det som står foran på kortet i uthevete tall. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har din mor penger på akkurat det koret? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ZiroN: Har opplevd det samme, utrolig frustrerende. Tror ikke Electron funker på nett uansett. Prøv å send en mail til Unisport og spør dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå