Scorpy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vi er en gjeng som går medialinjen på Rødde Folkehøgskole utenfor Trondheim. Vi er i gang med et filmprosjekt til kortfilmfestivalen Amandus, og vi har kommet i en skikkelig knipe ettersom vi ikke har vært i stand til å finne en person som kan spille hovedperson i filmen vår. Vi er ute etter en mannlig skuespiller i alderen 18-25 fra Trondheimsområdet som kan påta seg denne oppgaven. Vi kommer til å filme denne helgen (ja, det er kort varsel). Det ville vært supert om noen kunne tenke seg denne rollen. Skriv svar i denne tråden eller send en PM. EDIT: Det er en ganske enkel rolle, med nesten ingen replikker. Filmen handler kort fortalt om en person som blir lei all den moderne teknologien, og vil "tilbake til naturen" Endret 18. januar 2008 av Scorpy Lenke til kommentar
Muse Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kanskje er det en idè å skrive noe om rollen. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Har lagt til en liten beskrivelse nå.. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vi er en gjeng som går medialinjen på Rødde Folkehøgskole utenfor Trondheim. Vi er i gang med et filmprosjekt til kortfilmfestivalen Amandus, og vi har kommet i en skikkelig knipe ettersom vi ikke har vært i stand til å finne en person som kan spille hovedperson i filmen vår. Vi er ute etter en mannlig skuespiller i alderen 18-25 fra Trondheimsområdet som kan påta seg denne oppgaven. Vi kommer til å filme denne helgen (ja, det er kort varsel). Det ville vært supert om noen kunne tenke seg denne rollen. Skriv svar i denne tråden eller send en PM. EDIT: Det er en ganske enkel rolle, med nesten ingen replikker. Filmen handler kort fortalt om en person som blir lei all den moderne teknologien, og vil "tilbake til naturen" For penger om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 At jeg ikke så denne før nå. Jeg ser jo ut som om jeg kommer rett ut av ei hule! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå