Gå til innhold

Morrowind! (Sjokkert?)

Anbefalte innlegg

Har bare noen få spm. ang. morrowind

Hvordan får jeg lurt enda en construction contract ut av Vedam Dren?

har bygd stronghold for redoran og vil gjøre det for hlaalu oxo men han vil ikke gi meg enda en kontrakt, hva skal jeg gjøre? vil helst unngå å kverke fyrn og har prøvd å rappa kontrakten men det funker ikke.

Hva synes dere er det beste våpenet på morrowind?

personlig liker jeg Sword of Umbra og Chrysamere best.

Daedric Battle Axe er oxo ganske bra, men det finnes sikkert bedre økser, har ikke kommet så langt enda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er med spillet er at du kun kan ha et stronghold om gangen. Du må starte spillet helt om igjen hvis du vil ha en annen. Hvis du har en mod installert som sier at du kan få alle så er det en stor feil med den moden. Den mangler nemlig construction Contracts som du så sårt trenger. Beste måten å løse dette på er å legge de inn fra construction editoren. ;) Håper det hjelper litt

Lenke til kommentar

Det heter seg at Umbra og Chrysamere er de beste våpnene. Selv er jeg veldig glad i enchantede daedric Dai-katanaer og Daedric Wakizashi. Angående stronghold så kan du bare bygge et per character, som han sa.. Du burde egentlig sjekke forum på morrowind.com istedet, der er det tusenvis av morrowind-geeks, og der kan du faktisk få vite mer eller mindre alt om morrowind :p

Bare ikke spør om Dwemer cube'n, da kjefter de deg ut :lol:

Lenke til kommentar

Sunder(hammern du trenger for å slå Dagoth Ur) er vel blant de bedre hvis du er god i Blunt Weapon. 10-70 i skade på det meste, og masse bonuser. Du MÅ ha en spesiell stridshanske for å bruke den, ellers kreperer du.

Ellers har jeg en Daedric Dai-Katana og en Daedric Claymore som hver gjør 100 pts i tilleggskade når de treffer(Fire Damage) Det irriterende er at de nye monstrene som møter deg når du er over level 30 og har visse mods tåler magisk skade, og i tillegg rocker Vvardenfell hemningsløst....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...