saladin89 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heisann, dette har jeg lurt på lenge. Jeg bruker skype ofte og noen personer sier at lydkvaliteten på meg er litt dårlig og de hører meg litt dårlig noen ganger. Jeg bruker sennheiser PC 160 så mikrofonen er det ikke noe galt med. Jeg har også et Asus M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI hovedkort veldig moderne altså. Spørsmålet mitt er om hvis jeg skaffer meg et nytt lydkort som dette Creative SB X-Fi Xtreme Audio, kommer jeg til å få bedre lydkvalitet på hva folk hører når jeg snakker til dem på skype eller gjør det ikke noe forskjell? Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Oppdater lyddriveren til hovedkoretet ditt, kan hende det er driveren som gjør at lyden på mic'en ikke er så god eller tydelig Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Har oppdatert fra før av til nyeste versjon ikke noe problem der ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå