Olaus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Som tittelen sier, lurer jeg på om det går ann å kjøpe TBC via internett. Det er fordi spillbutikken som er nærmest, ca. 3 mil er stengt pga. oppusing og den nærmeste etter det er for langt unna igjen. Har en lvl 58 som vil til Outlands asap:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) https://gamersloot.net/catalog/product_info...roducts_id=1537 Mens du venter kan du jo lvl'e til 60 i WPL eller EPL. Endret 18. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 https://gamersloot.net/catalog/product_info...roducts_id=1537 Mens du venter kan du jo lvl'e til 60 i WPL eller EPL. er det en plass så man får keyen med en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, tar ca. 5-10 minutt. Tror de ringer deg og spør om navn første gangen du kjøper der. Jeg har hvertfall fått en key på mail nesten rett etter jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, tar ca. 5-10 minutt. Tror de ringer deg og spør om navn første gangen du kjøper der. Jeg har hvertfall fått en key på mail nesten rett etter jeg har kjøpt. okei takk skal du ha:) skal prøve det Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 WOHO, takk. Da blir det Outlands på meg Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Er det sånn at man får key'en på mail, eller sender de boksen via posten? Må vite, vil ikke dummme meg ut heller Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Får den på mail. .. og det er sikkert 10 tråder om dette emnet. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 de var out of stack! er det flere lignende sider man kan få kjøpt tbc? Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 account management på wow-europe.com. "Upgrade to Burning Crusade"..etterpå får du muligheten til å laste det ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 account management på wow-europe.com. "Upgrade to Burning Crusade"..etterpå får du muligheten til å laste det ned Har du prøvd å trykke på selv? Det er kun for å skrive inn CD-keyen, du får ikke kjøpt noe der... Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Som tittelen sier, lurer jeg på om det går ann å kjøpe TBC via internett.Det er fordi spillbutikken som er nærmest, ca. 3 mil er stengt pga. oppusing og den nærmeste etter det er for langt unna igjen. Har en lvl 58 som vil til Outlands asap:P http://www.randyrun.com/CD-Keys-Game-Cards...amp;language=en kjøpte derifra på lørdagen.. fikk keyen 1minutt etter jeg bestilte:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå