Acrid Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Electric Wizard og Inquisition! ^___________________^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har en følelse av at det blir mye fjas! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Neeei! Ikke Electric Wizard også! Pokker ta, nå blir jeg enda mer misunnelig. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Rå lineup! Synd at jeg ikke har hus under festivalen så jeg får ikke dratt Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 FUCK! Jeg har ikke råd til dette !! Toxic Holocaust,dismember, Old, Urgehal, Inquisition, Exodus, 3" Blood, NUCLeAR ASSAULT, behemoth, Carcass, Possessed, KoK, Primordial = stian må på HITS Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 HITS > Inferno. Resten av verden kommer snart til å innse dette. Eneste negative er den jævla drittsøylen som skal ødelegge alt. Det må da finnes bedre plasser å ha festival? Jeg trodde bergen var en stor by! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå