Acrid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) 27. - 30. august braker det nok en gang løs i Bergen! Ser frem til 4 nye dager med absurd fjas og konserter i fleng. Lineup: WEDNESDAY DISMEMBER TOXIC HOLOCAUST URGEHAL OLD INQUISITION THURSDAY EXODUS 3 INCHES OF BLOOD DEAD TO THIS WORLD TYRANT LOBOTOMIZED FRIDAY AT THE GATES MESHUGGAH BEHEMOTH NUCLEAR ASSAULT MUNICIPAL WASTE ASPHYX BRUTAL TRUTH SATURDAY CARCASS POSSESSED KEEP OF KALESSIN PRIMORDIAL ELECTRIC WIZARD GEHENNA SADISTIC INTENT http://www.holeinthesky.no Endret 28. mars 2008 av Glint Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Likte HITS07 så hvis lineupen blir bra, kan det godt hende jeg tar turen. Eneste kjipe med festivalen er den satans søylen! Lenke til kommentar
Zenia Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, den hersens søylen ødelegger mye!!! Men festivalen er fet. Digg at Carcass kommer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Mulig jeg tar turen over fjella, men det avhenger veldig på tykkelsen på lommeboka. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 det er på tide at jeg støtter opp om denne festivalen nå! har gått inntrykk av den! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Asphyx er bekreftet. 3 annonserte bands og man veit allerede at dette blir en helt fabelaktig festival (igjen). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Possessed and Sadistic Intent have both been confirmed for the Hole In The Sky festival in Norway on August 27-30. http://www.voicesfromthedarkside.de/ Håh! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Helvette! Jeg må dra! Possessed var så drøyt fett på Wacken! Lenke til kommentar
valbis Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 dette kan bli fett, selv om det ikke er noen favorittband i lineupen enda! Lenke til kommentar
valbis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil! men får det ikke til? Lenke til kommentar
Lopus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil! men får det ikke til? Nei Lenke til kommentar
valbis Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Toxic Holocaust, Tyrant and Lobotomized er sluppet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hold your horses, it's time to mosh as american legends and coming metal superstars invades the stormy west cost of Norway. Yes, it's a triple thrash treat, the mighty Exodus, speed metallers Nuclear Assault, and party mongers Municipal Waste will all be a part of the proceedings set to take place in Bergen the last weekend of August. No further explanation needed Municipal Waste blir en helvetes artig affære. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hold your horses, it's time to mosh as american legends and coming metal superstars invades the stormy west cost of Norway. Yes, it's a triple thrash treat, the mighty Exodus, speed metallers Nuclear Assault, and party mongers Municipal Waste will all be a part of the proceedings set to take place in Bergen the last weekend of August. No further explanation needed Municipal Waste blir en helvetes artig affære. Fyll og fanteri! Håper spenna rekker! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan er sovemuligheter? Noen som har peil? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 To gode, billege stader å sove: Citybox Jacobs Apartments Lenke til kommentar
noodles Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Resten av line-upen er annonsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå