ksvens1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen her som har sett hvordan disse fargene er? Vet det er mocca og rød, men klarer ikke se for meg hvem jeg kommer like best. Tips tas i mot .) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Video av moccafarget N90 Jeg har ikke sett noen av de i virkligheten, men vil tro at den moccafargen er for de som ikke vil ha så mye oppmerksomhet, og omvendt. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Takk skal sjekke videoen Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Inbiller meg at fargene er de samme som på E65. Der synes jeg mocca er nitrist. Den røde er lekker. Men jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg Vet at de fleste på jobben til min mann ikke ville ha rødfargen, kun den brune. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har nokia e90 i mocca farge.. Er kjempe fornøyd! Syntes den er knall fin jeg! Er en del youtube filmer der de bruker rød.. så er der jeg har sett den i rødt.. Men ut i fra det som jeg har sett der ville jeg valgt mocca! Får en mer gjennomført farge føler jeg da.. Tastene og deksel er samme farge! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det er sant, tenkte meg mer noe i den fargen der selv ja... Er knappene på denne grei? Jeg liker ikke Tytn2 sine, syntes de er litt for bløte liksom, eller er denne noe alla E61i å trykke på`? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er sant, tenkte meg mer noe i den fargen der selv ja... Er knappene på denne grei? Jeg liker ikke Tytn2 sine, syntes de er litt for bløte liksom, eller er denne noe alla E61i å trykke på`? Hmm... har testet nokia e61 men husker ikke hvordan tastene egentlig var.. vet bare at de var gode.. Tastene på nokia e90 er gode de.. eneste er space knappen på qwerty tasteraturet som var litt små-hard i starten.. Jeg bruker min e90 til MSN og er pålogget omtrent hele dagen når jeg er hjemme pga trådløs internett så jeg skriver en del.. og jeg syntes de knall og trykke på! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 høres bra ut, holder batteriet bra? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 høres bra ut, holder batteriet bra? Jepp.. fikk akkurat kjøpt meg ny stasjonær, men før det hadde jeg brukte jeg bare mobilen til MSN/nettet.. så det gikk i masse MSN og surfing.. hørte litt på musikk osv, altså meget aktivt bruk.. og da varte den to hele dager! Noen som jeg syntes er bra, wlan og msn sto på mange timer til dagen! men skreiv jo ikke hele tiden.. bruker nok ikke så mye strøm med og bare være pålogget.. men uansett.. Til vanlig bruk, ringe litt og sende kanskje 30 meldinger hverdag.. så vil jeg tro den varer 3, maks 4 dager med lavt bruk! Men min telefon har ikke opplevd lavtbruk enda.. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå