Elgvenn2 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har det noe for seg å sette bøttene kaldt, eller klarer de 20-30 graders romtemp uten at innholdet tar noen skade eller brytes ned på noe vis? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Pulveret kan stå i all slags grader. Men helst ikke kaldt til varmt osv. da klumper det seg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vet ikke om det bare er meg, men synes det smaker værre og værre jo lengre ned i bøtta jeg kommer. Har skjedd med samtlige bøtter med 100% Whey fra PF (sjokoladesmak, eller, sure gymsokker som det heller burde hete). Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Grunnen til at jeg spør, er at jeg akkurat har kjøpt 12kg whey tech, og lurer på om bøtte 4 vil være ok når jeg kommer til den. Tipper det blir i 2H 08 en gang. Jeg har ikke merket noe spessielt negativ smak/lukt i bunn av whey-tech bøttene hvertfall. Bruker du lang tid på ei bøtte? Personlig bruker jeg ca. 12 uker per bøtte. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 er vell ca det som er normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå