abs Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hei, noen som veit hvor jeg kan få kjøpe ps2 i rosa ? takk Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 AbsoluttSpill Spaceworld BestBay Rcleker Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 De hadde værtfall mange av de sist gang jeg var på Lefdal på Alna Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor betale mer for en som har en gyselig rosafarge?? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor betale mer for en som har en gyselig rosafarge?? Rosa er tøft da Du betaler jo egentlig ikke mer siden det følger med en ekstra håndkontroller og et rosa minnekort også. De hadde den på elkjøp til 1579 eller noe sånt like ved der jeg bor Lenke til kommentar
abs Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor betale mer for en som har en gyselig rosafarge?? grunne til det er at en vennine av meg ønsker seg en å da tenkte jeg like greit å kjøpe en til henne :=) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Min far som er rørlegger slet endel med at komunearbeiderene lånte spaden, spett og grapse, og ikke leverte dem tilbake. Helt til han malte dem rosa, for å kjenne dem lett igjen. Nå kaller dem det for 'homo-verktøy' og vil ikke låne dem lenger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Min far som er rørlegger slet endel med at komunearbeiderene lånte spaden, spett og grapse, og ikke leverte dem tilbake.Helt til han malte dem rosa, for å kjenne dem lett igjen. Nå kaller dem det for 'homo-verktøy' og vil ikke låne dem lenger. Hva har det innlegget i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hahaha genialt kong rudi... Raste: mulig denne dama får ha ps2en i fred da vettu, kan ikke spill på noe homo-verktøy Lenke til kommentar
king-homer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 AbsoluttSpillSpaceworld BestBay Rcleker Slenger på Zailor.no også (1249) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå