Gå til innhold

CV CLS 15"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En NAD C272.

Da kan du bruke C372 og kjøre hver forsterker på en høyttaler.

Dermed får du omtrent dobbel effekt per høyttaler.

Jeg tror det er den beste løsningen hvis du ikke har ubegrenset budsjet.

Noen PA forsterker vil jeg ikke anbefale deg, selv om noen andre sikkert gjør det snart.

Lenke til kommentar

Skorrer er din måte å si skurrer på gjetter jeg, så da lurer jeg på hva slags skurring det er snakk om.

Om det er som støyen du får fra en TV som står på en kanal med snø, knitring som fra en godt brukt LP-plate, eller om det høres mer ut som om at noe ligger løst og vibrerer.

Det behøver jo ikke komme fra høyttalerene, det kan være ting som står og rister, og at det er det du hører; hva vet jeg?

Men det er klart at dersom det ikke er høyttalerene som stopper deg fra å spille høyere, så vil en effektforsterker hjelpe.

Du kan prøve å brokoble din forsterker til å spille på en høyttaler, og se om ldu blir fornøyd med lyden da ...

Lenke til kommentar

Jeg vett ikke hvordan jeg skal forklare skurringen, men føler det kommer fra høgtalerne, men jeg vett ikke. Men uans så har hifi klubblen forsterkerne, så hører jeg der.

Har også sett litt på bakhøgtalerne og centeren til CV CLS serien også. Jeg har en Nad T744 på 5x50w. Blir det ikke nok til disse høgtalerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...