Thorsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Virker ikke som om det er rammen da, du kan prøve å deaktivere annen unødvendig hardware. Dersom du har mulighet kan du også prøve å bytte harddisk, eventuelt også dvd/cd-rom drev. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skal han til å fikle med komponenter kan han like godt nappe ut rammen og teste en annen har litt troen på den jeg, har opplevd før at memtesten ikke finner alle feil. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skal han til å fikle med komponenter kan han like godt nappe ut rammen og teste en annen har litt troen på den jeg, har opplevd før at memtesten ikke finner alle feil. Joda klart det, men trodde det sto han alt hadde prøvd å nappe ut minnet Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Skal han til å fikle med komponenter kan han like godt nappe ut rammen og teste en annen har litt troen på den jeg, har opplevd før at memtesten ikke finner alle feil. Joda klart det, men trodde det sto han alt hadde prøvd å nappe ut minnet Jepp nappa alle ut og putta dem inn igjen... Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nei, tenker på å teste en ny ram, kibbe en av en kamerat en liten stund f.eks. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Nei, tenker på å teste en ny ram, kibbe en av en kamerat en liten stund f.eks. Ja så ja, vil maskinen starte opp med defekt rambrikke? for nå starter den litt som den vil... for da kan jeg vel prøve 1 og 1 av mine først? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, prøv det. Deffekt ram kan gjøre alt mulig, fra minste småfeil i windows til at skjermen ikke kommer opp i det hele tatt. Sjansen for at egge rikkene er deffekt er liten, så prøv å test en og en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå