Gå til innhold

Hvilket digitalkamera anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg nytt kamera, men er usikker på hvilket. Jeg har lest flere tester av ulike kompakte digitalkamera, men har ikke funnet noen nye tester.

Derfor spør jeg alle dere her inne:

Hvilket digitalkamera anbefaler du?? Skal brukes til privat bruk.

Ikke koste mer enn 3500, være raskt, ta gode bilder og gjerne noen gode ekstra funksjoner..

Endret av KCE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du ikke spesifiserer verken spesifikt bruksområde, størrelse eller pris gir du oss en umulig oppgave.

Dog vil nok en Fujifilm F40fd trolig passe deg godt, dersom du ikke har spesielle krav utover at det er noenlunde kompakt og tar gode bilder...

Lenke til kommentar
Siden du ikke spesifiserer verken spesifikt bruksområde, størrelse eller pris gir du oss en umulig oppgave.

Dog vil nok en Fujifilm F40fd trolig passe deg godt, dersom du ikke har spesielle krav utover at det er noenlunde kompakt og tar gode bilder...

La til noen krav:-)

Lenke til kommentar

Hvilke ekstrafunksjoner er gode for deg?

Med de "kravene" du har satt står jeg forøvrig ved forslaget...

Vet ikke så mye om hvilke ekstrafunksjoner som finnes egentlig. Har lest litt om ansiktsgjennskjenning, beholde en farge i bildet o.l. Har ikke noen spesielle krav egentlig, bare ønsker et godt kamera, som ikke er altfor dyrt. Derfor er jeg ute etter tips..

Lenke til kommentar
Vet ikke så mye om hvilke ekstrafunksjoner som finnes egentlig. Har lest litt om ansiktsgjennskjenning, beholde en farge i bildet o.l. Har ikke noen spesielle krav egentlig, bare ønsker et godt kamera, som ikke er altfor dyrt. Derfor er jeg ute etter tips..
F40fd har ansiktsgjenkjenning, har litt valg i kamera for farger, forskjellige sort-hvitt-innstillinger etc. Prisen er det vel ikke noe å si på, og det er kanskje det kameraet i klassen som tar best bilder innendørs. Det ville i hvert fall vært mitt valg :o)

Kan forøvrig nevne at jeg ikke eier det selv - så det er ikke en fanboy-uttalelse i så måte, men det valget jeg ville gjort dersom jeg skulle hatt kompaktkamera nå...

Lenke til kommentar

Har lest litt om det nå, og virker jo som et kjempe godt kamera. Så tusen takk for tipset. Dette er et kamera jeg absolutt vil vurdere. I tillegg var det veldig fint, noe som vi jenter er veldig opptatt av:-))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...