nikrus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Her om dagen så begynte kjæresten min å gråte, jeg spurte henne hvorfor hun gjorde det. Og da svarte hun "Fordi du er så kald og passiv", og dessverre måtte jeg si meg enig. I det siste har jeg mistet mer og mer av følelseslivet mitt, jeg har nærmest null samvittighet, sinne, eller andre former for følelser. Og dette skjønner jeg at ikke er bra, derfor lurer jeg på om noen har noen tips? Selv har jeg prøvd å henge mye med jenter, fordi de er bedre å utrykke følelser enn gutta(hvertfall i de fleste tilfeller) og jeg har til og med fått de til å åpne seg, men nope. Still nothing. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Be dama på en middag hjemme hos deg, mekk opp en film (romantikk elns, mye følelser)... Ha et glass med løk ved siden av deg og sniff det litt og litt helt til du begynner å stri grine i det beste øyeblikket i filmen Funker nok skal du se..! Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hehe, skal jeg faen meg gjøre! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Takk for at jeg fikk hjelpe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har gått i rene jenteklasser i 2 år nå ,jeg gråter av de fleste filmer og prater godt om følelser osv, men det har jeg vel alltid gjort Du er vel bare inne i en fase i livet eller noe, alle er vel apatiske en eller annen gang i livet Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, håper det er en fase. Føler meg litt sånn... Seriemorder oppe i hue :S Uff, jeg håper jeg ikke blir det. Flere tips any1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå