Vo0do0 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Forstår virkelig ikke hvorfor Uncharted er hypet så veldig. Jeg kjøpte det, og jeg og en kammerat spilte igjennom det. Vi var begge enig at det kun var et middelmådig spill. Var faktisk bare såvidt vi gadd å fullføre det. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Forstår virkelig ikke hvorfor Uncharted er hypet så veldig.Jeg kjøpte det, og jeg og en kammerat spilte igjennom det. Vi var begge enig at det kun var et middelmådig spill. Var faktisk bare såvidt vi gadd å fullføre det. Helt greit at du ikke liker spillet, alltid noen som ikke liker bra spill, men det tar ca. 0,5 sekunder å oppdage at det ligger lysår foran alle konkurenter på grafikk-fronten, og det er kanskje 3-4 spill som har tilnærmet lyd-kvalitet. De aller fleste får 'wow-opplevelse' av grafikken, slik du sa du fikk på GEoW og Kameo, og ønsket mere av på PS3. I tillegg så gjør dem endel ting som aldri har blit gjort før rent teknisk. Og i tillegg så spiller spillet meget bra uansett hvilken del du ser på, og blander flere genrer, og hver del er pacet veldig bra. Endel av spillet kan kanskje bli litt mindre moro dersom du leser hele historien på messageboards, før du spiller spillet sannsynligvis. Men tror uansett at det ihvertfall vil ta minst to år eller tre, før du kan forvente at kvaliteten på Uncharted skal være noe de aller fleste utviklere klarer å holde, og at det skal være 'middelmådig', selv om du helt sikkert kanskje finner noen spill du liker bedre før den tid. :-/ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) hm siden folk skryter sånn av det måtte jeg se en film fra spillet. Fysikken er jo rå og brettdesignet var jo morsomt, men det må da bli ensformig i lengden ? Er det noe annet man skal oppnå enn å komme seg til slutten av brettet ? Stikkordene er Play-Create-Share, Linken din viste bare 'Play'-delen, . Her er presentasjonen fra GDC. Part 1 Se filmen hos Youtube Part 2 Se filmen hos Youtube Endret 19. januar 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Forstår virkelig ikke hvorfor Uncharted er hypet så veldig.Jeg kjøpte det, og jeg og en kammerat spilte igjennom det. Vi var begge enig at det kun var et middelmådig spill. Var faktisk bare såvidt vi gadd å fullføre det. smak og behag, selv har jeg nettopp begynt på spillet og storkoser meg. 5.1 DTS surround shøøø, suveren lyd, bra grafikk, dialog, historie.. ellers artig å luske rundt i jungel osv ' Takk for linken Rudi, utrolig sjarmerende små figurer da, kjekt for den kreative spilleren Endret 19. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Lyden i Uncharted er heilt vill i 5.1 DTS ja, selv på eit skakkerlige Z-5500 system. Endret 19. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Altså, selv om du ikke liker Uncharted så synes jeg du må kunne forstå hvorfor andre gjør det. Det rett og slett oser av kvalitet jo! Å kalle det middelmådig bare fordi man selv ikke liker det blir jo bare tåpelig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Altså, selv om du ikke liker Uncharted så synes jeg du må kunne forstå hvorfor andre gjør det. Det rett og slett oser av kvalitet jo! Å kalle det middelmådig bare fordi man selv ikke liker det blir jo bare tåpelig. Dette har vi jo diskutert tusen gang. Er enig med deg Arokh, men det er ikke slik at kvalitet er noe universalt. Hvis en person ikke liker ett spill av forskjellige grunner så er det ett dritt spill. Ferdig med det. Dette er bekreftet fra diverse folk her på forumet. For å presisere min menig, så er den slik at kvalitet er lett gjennkjennelig av de fleste, selv om man ikke liker spillet eller ikke. Endret 20. januar 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ingenting er universalt, det trenger jeg da ingen til å bekrefte for meg. Men skal man dømme et spill med størst mulig nøyaktighet for noen andre så er det noe som heter gjennomsnittlig mening. Uavhengig av egen smak så går det jo an å se an hvordan andre vil oppleve spillet hvis du har litt peiling på spill generelt da. Å kalle Uncharted middelmådig blir bare feil uansett hvordan du ser det. Det kan stemme for noen personer, men størsteparten av gamere vil like spillet. Sjekk IGN/Gamespot for bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå