Kealle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Heisann folkens Utfordringen: Å installere onboard driverne til lydkortet i denne maskinen: Hovedkort: Gigabyte GA-P35-DS4, P35, Socket-775 Prosessor: Q6600 Core 2 Quad RAM: 2 x Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4 Operativsystem og programmer. Kjører Windows XP Professional 32BitLydkortet: "Audio controller from ALC 889A codec and DTS Connect, featuring 106 dB Signal to Noise ratio and supporting for both Blu-ray and HD DVD formats." GigaByte GA-P35-DS4 HK Link til produsentens hjemmeside. Dette viser device manager: Når jeg forsøker å installere driverne på for lydkortet skjer dette: Jeg forstår ikke hvorfor dette skjer, det samme skjer med driverne fra CD-ROM som fulgte med PCen og driverne jeg henter fra deres nettsted. Noen idèer? Endret 18. januar 2008 av Kealle Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For meg ser det ut som onboard audio-driver allerede er innstallert. Hvis ikke, skulle jo Device Manager vist gule !utropstegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå