Gims Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg tenke og kjøpe ny prosessor , og jeg lurte på om det går an og ha det i en ADM k6-2 ? Som har 450 mhz fra førav. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 ikke kjøpt amd duron 1,2 ghz nå hva med heller og satse på en AMD XP 2200? andre specs på maskina? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg tenke og kjøpe ny prosessor , og jeg lurte på om det går an og ha det i en ADM k6-2 ? Som har 450 mhz fra førav. Kjøp en XP2100+ den gir mer for penga. Desverre, du kan ikke bruke samme hovedkort. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 nei du trenger nok nytt hovedkort (og ram mest trolig, sdram er ganske begravd) kjøp en xp1700 tbred og et random hk og random ram. så puffer du opp cpuen litt, skal ikke værra noe prob. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 demokort hos komplett, de er billige. cpu'er som er under dagens standard får du nesten gratis, sdram finnes nok av på qxl Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 demokort hos komplett, de er billige. cpu'er som er under dagens standard får du nesten gratis, sdram finnes nok av på qxl ikke stol på demo hk.... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 nei du trenger nok nytt hovedkort (og ram mest trolig, sdram er ganske begravd) kjøp en xp1700 tbred og et random hk og random ram. så puffer du opp cpuen litt, skal ikke værra noe prob. Lurer litt på å kjøpe meg en sånn en, men er det noen som vet hvor de selger de mest overklokkingsvennlige cpu`ene? På PSData så kan man se steppingen til prosessorene, men det sier meg ikke no Er det noen som vet hvem som er bra? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 nei du trenger nok nytt hovedkort (og ram mest trolig, sdram er ganske begravd) kjøp en xp1700 tbred og et random hk og random ram. så puffer du opp cpuen litt, skal ikke værra noe prob. Lurer litt på å kjøpe meg en sånn en, men er det noen som vet hvor de selger de mest overklokkingsvennlige cpu`ene? På PSData så kan man se steppingen til prosessorene, men det sier meg ikke no Er det noen som vet hvem som er bra? veit ikkenoe om slik stepping jeg. men uansett så får du nok presset xp1700 tbred-b en del Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 demokort hos komplett, de er billige. cpu'er som er under dagens standard får du nesten gratis, sdram finnes nok av på qxl ikke stol på demo hk.... Demo-hk har SAMME garanti og nøyaktig samme reklamasjonsrettigheter som det nye "A-varer" har. Siden Komplett.no ikke skriver noe om at DEMO-produkter har kortere garanti, må de bare gi deg like lang garantiperiode som alle andre. Den har IKKE lov til å begrense reklamasjonsrettighetene. Det betyr at du har nøyaktig samme krav til at et demo-hk skal fungere som du har på nye varer. ALLE feil / mangler med varen skal opplyses, så om det er noe MER feil enn det Komplett.no har opplyst, kan du kreve avslag i prisen. 14-dagers returrett har du også på DEMO-varer. Lenke til kommentar
Gims Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Men va menes med socket a og socket 7? kommer det en sockel med når jeg kjøper et nytt hovedkort? :oops: Lenke til kommentar
masoval Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 demokort hos komplett, de er billige. cpu'er som er under dagens standard får du nesten gratis, sdram finnes nok av på qxl ikke stol på demo hk.... jeg har demohk. jeg tror det var ubrukt. Mangla seff masse stasj men... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Socket 7 er gammelt.. socket A er de nye AMD hovedkortene.. socket er bare hvilket type "tilkobling" det er til prosessoren på hovedkortet.. du har socket7, noe som er veldig gammelt og fungerer ikke med nye prosessorer, du må kjøpe socket A for å bruke disse.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Men va menes med socket a og socket 7?kommer det en sockel med når jeg kjøper et nytt hovedkort? :oops: Her kan du se hvordan en sockel er, det er den hvite som du ser på denne linken? Det er en amd 462bins eller sockel A. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed Her har du sockel 478 som er 478 pins til intel p4/celeron. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det står ikke stepping på prosessoren på PSdata. Det er bare produktnumeret som er der. Steppingen på en prosessor står på selve prosessoren det. Men du kan se utifra produktnummeret om det er t-bred A eller B eller om det er palomino. Har t-bred B kommet til Norge enda da? jeg har ikke sett det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå